Jump to content

Removing Conditions On Residence


anituHa

Recommended Posts

No tak, prawie 2 lata minęły jak z bicza strzelil, powracam na portal i widzę te same osoby z podobnymi do mnie problemami :rolleyes: Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc 2 lata temu.

Poki co zaczynamy zabawe od poczatku, w zwiazku z czym mam kilka pytan:

1. Moj maz wlasnie wrocil zadowolony z wydrukiem naszych wszystkich dowodow na malzenstwo oraz sama aplikacja, wydrukowanych PO OBU STRONACH papieru. Troche czasu minelo ale cos mi swita ze USCIS chce wszystko po jednej stronie kartki - czy to prawda?

2. Pytanie dotyczace bank statements. Mianowicie, nie przysylane sa do nas papierowe wydruki, bo zamowilismy tzw "paperless" wersje. Czy wydruk takowych z powiedzmy 3 ostatnich miesiecy wystarczy jako dowod wspolnego konta, czy tez powinnismy zamowic taki wydruk z podpisem pani z banku?

3. Rowniez, inne pytanie, po wyslaniu aplikacji o zielona karte 2 lata temu, mielismy RFE, bo chcieli od nas " Tax transcripts from the IRS". Czy jako dowod wspolnego rozliczenia podatkowego, mozemy zalaczyc kopie "tax return" sciagnieta z H&R Block(rozliczalismy sie za ich pomoca) czy znow musza byc te tax transcript?

4. Jest cos czego nie rozumiem. Mianowicie 2 lata temu moj maz byl moim sponsorem. W tej chwili poszedl do szkoly, ja szukam pracy, czyli obydwoje jestesmy bezrobotni. Czy ma to jakies znaczenie przy przedluzaniu zielonej karty, czyli czy moze byc NADAL moim sponsorem i czy to cos komplikuje?

5. czy notarialne potwierdzenie zwiazku przez przyjaciol jest konieczne?

Bedziemy wdzieczni za jakakolwiek pomoc przy odpowiedzi na powyzsze pytania.

Link to comment
Share on other sites

1 Moze wniosek tak ale o reszte bym sie nie martwila

2 nie wiem, mialam papierowe

3 zamow tax ranscript, to tylko pare minut na telefonie i przyjdzie za da rmo z a pare dni

4 tym razem juz nie zalacza sie papierow sponsora :rolleyes:

5 nie mialam, przeszlo, (natomiast mnie czepiala sie ze nie mielismy wspolego mieszkania, ale to juz na citizenship)

tu jest ciekawy temat z VJ

http://www.visajourney.com/forums/topic/22...i-751-evidence/

powodzenia

Krysia

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Krysia (po raz kolejny).

No to coż, załączam wydruki po obu stronach, trzeba oszczedzac drzewa :rolleyes: Tax transcript tez zamowilam!

Ah no tak, Ty to juz Pani Citizen - gratulacje :P W sensie ze ani nie posiadacie ani nie wynajmujecie razem tego mieszkania?

Link to comment
Share on other sites

no mieszkamy razem ale mieszkanie jest meza, kupil jeszcze przed slubem a zeby przepisac na mnie to by trzeba troche zaplacic wiec nam sie nigdy nie chcialo

a co do obywatelstwa to wlasnie ide niedlugo na jury duty, wrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Witam po dlugiej nieobecnosci na forum ;) Nadszedl czas wyslania mojego I-751 (karta straci waznosc pod koniec kwietnia 2011), stad pare pytan do Was:

1. wspolne konto i rachunki - czy mam wyslac kopie wszystkich wyciagow i rachunkow, czy np. po 3 z pierwszych m-cy po slubie i po 3 z ostatnich 3 m-cy?

2. tax transcript - wystarczy, ze wysle za rok 2009? (slub byl w 2008, pozwolenie na prace dostalam w 2009 i wtedy zaczelam pracowac). Czy mamy szybko rozliczac i dolaczyc rok 2010? Boje sie, ze zanim IRS przysle potwierdzenie, to nie zdaze przed koncem kwietnia.

Bede wdzieczna za Wasze wskazowki.

Link to comment
Share on other sites

1 wyslij po 2 -3 z kazdego roku, z tego samego banku co wczejniej jesli macie do wyboru, wazna jest ciaglosc

wszystkie dokumenty na lifting conditions maja byc z przeciagu zalego mazlenstwa, a mi na obywatelstwie babka sie czepiala bo nie miala nic za 2006 ;)

2 wyslij 2008 i 2009 jesli na obu rozliczaliscie sie razem, nie czekaj na 2010, pokarzesz przy obywatelstwie ;)

powodzenia

Krysia

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wielkie, Krysiu! ;)

Za 2008 nie mam rozliczenia podatku, bo pracowac zaczelam w polowie 2009, wiec wspolne rozliczenie mamy tylko za 2009.

Cala reszte makulatury zbieram co miesiac, jak kiedys radzilas, i nie wyrzuce, dopoki nie dostane obywatelstwa, przyniose im na egzamin kilka segregatorow ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...