Skocz do zawartości

Pytanie Dot. Ds160 I Hotelu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu myślę o wyjeździe turystycznym z żoną do USA. Ona nigdy tam nie była, ja byłem 2 razy, mam ważną jeszcze C1/D. Z tego co widziałem w DS 160 trzeba wisać datę wyjazdu/powrotu. Niestety nie jestem w stanie tego określić, ponieważ nie zacznę niczego przygotowywać do momentu otrzymania wizy. Pierwszą podróż planuję do NY, na 8-9 dni, najlepiej między kwietniem, a wrześniem 2011. Co mam w takim razie wpisać we wspomnianym formularzu??

I jeszcze jedno, ale nie wiem, czy to odpowiednie miejsce na forum (piszę tu po raz pierwszy). Chciałbym wstępnie poszukać odpowiedniego hotelu i nie wiem, jak się do tego zabrać Niestety nie znam się na topografi miasta. Chodzi o to, by była to bezpieczna okolica, z dobrym dojazdem do głównych atrakcji turystycznych i niedrogo (potrzebuję pokój 2-osobowy). Czy ktoś może mi coś polecić i wyjaśnić, co to znaczy niedrogo w NY (jakiego rzędu są to pieniądze)??

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieznajomość topografii miasta i okolic to nie problem, możesz się z nią zapoznać na mapquest.com. Hotelu powinieneś szukać w New Jersey, np. w Hoboken albo Union City. Często hotele mają jakiś shuttle do miasta, który za niewielkie pieniądze zawozi gości rano do NYC a wieczorem odbiera z umówionego miejsca.

Niedrogi hotel w tych okolicach oznacza pokój w cenie +\- 80$/doba (ze śniadaniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.