Skocz do zawartości

Rozmowa Z Konsulem , Wiza


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) mam pytania związane z moim wyjazdem do Stanów. Czytałam na forach jak cieżka jeste rozmowa z konsulem czytałam nawet że rozmowa może odbywać sie po angielsku czy to prawde?

:D

Nie wiem jakie mam szanse mam na dostanie wizy otóż jestem studentka 1 roku studiów zaocznych, narazie nie pracuje , dostałam zaproszenie od kuzynki ktora mieszka w Stanach ok 7 lat, i chce wyjechać do niej na ok 3 miesiace wakacji tylko i wylacznie w celach turystycznych na ogół wszyscy mowia ze studenci dostają wizy ale czy ja jako zaoczna mam szanse? Nastepne pytanie dotyczny zdjecia w formularzu, mam juz zrobione, ale nie mam wersji elektronicznej czy moglabym go zeskanowac i wstawic do formularza czy aczej nie? ;)

z góry dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Nikt Ci nie bedzie kazac abys rozmawiala po angielsku jesli nie umiesz :)

masz wybor ze albo po angielsku albo tez polsku

co do zaproszenie to nie jest wymagane i radze przygotowac sie na pytania co robisz w Polsce,po co lecisz,co tam bedziesz robic,np kto placi za podroz itd

a jakie masz szanse>?fakt studenci dostaja ale nalezy przygotowac sie na rozmowe.

co do skanowania to moze takie cos byc ale jak bedzie odpowiednia wielkosc tego zdjecia w kb,,na stronie Ambasady masz to opisane ile takie zdjecie ma miec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn umiem ale dla własnego komfortu wole po polsku :) mam nadzieje że nie bedzie miało to wpływu na decyzje konsula :) faktem jest że bardzo sie denerwuje ta rozmowa.

oczywiście za podróż płace sama ;) czyli najlepiej mieć przygotowane miejsca które chce zobaczyć?właśnie dziś bede chciała wypełnić ten wniosek i umówić się na rozmowe ;]

a co do zdjecia to w razie gdyby sie nie udało to moge go nie dodawać?

Może to glupie pytania sorki że Cie tak mecze ale widze że masz duża wiedze na ten temat :D