Skocz do zawartości

Problem Z Wes-em - Płatności


Trumbzgfud

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam pomocy. Skorzystałam z usług WES-a World Education Service w celu ewaluacji dyplomu. Miałam wyemigrować do USA ale się nie udało. Będąc jeszcze w stanach opłaciłam usługę u nich na kwotę 374$ płacąc kartą VISA w ramach mojego konta w banku Wells Fargo. Tydzień później zamknęłam konto w Wells Fargo i wróciłam do Polski czekając na dokończenie ewaluacji i wyjazd na H1B. Do wyjazdu nie doszło, ewaluacji nie dokończyłam bo czekałam na sygnał od Prawnika kiedy dosłać kopie dyplomów. W końcu poprosiłam o zmianę ewaluacji z amerykańskiej na kanadyjską, gdyż tam chcę teraz wyjechać. Odpisali mi, że nie ma problemu i do zapłacenia mam teraz mniej bo 237$ z tym, że te 374, które zapłaciłam na początku cofnęli na tą samą kartę VISA (która już została przecież unieważniona) - napisali dokładnie - (we issued a credit to your credit card). Od tej pory (a był to marzec) trwa moja korespondencja z nimi w celu wyjaśnienia gdzie się podziały pieniądze i czemu nie mogą użyć tych 374, które wpłaciłam na początku. Dzwoniłam do banku, ale oni w ogole nie widzą mojego konta i też są bezradni. I teraz moja prośba do Was - co powinnam teraz zrobić, lub jak sformułować następnego maila do nich, żeby sprawę rozwiązać. Wydaje mi się, że może nie znam na tyle języka żeby zrozumieć o co im chodzi, albo Oni są jacyś ułomni. Dodam też, że dostaję cały czas wezwania do zapłaty tych 237$ albo mailem albo listownie. Poniżej wklejam korespondencję, mam nadzieję że będzie pomocna.

Question: Hello, I would like to inquire what documents should I send

to you to complete my evaluation. I sent some in october, and for the rest

of them was responsible my immigration lawyer who no longer reprsents me.

I would like then to complete it on my own. I also want to do it in order to

immigrate to Canada not to U.S. as I initially planned if it changes

anythig. I am looking forward to your response.

Answer:

IF you are planning to live in CAnada, you will need a Canadian evaluation.

We can convert your file into a Canadian application. We can issue a credit

in U.S. dollars and charge again in Canadian dollars. I would also like to

ask you if you would like us to remove the third party you listed on your

application? And do you still require same-day service?

Spencer Dassy

Academic Records

World Education Services

Question: Thank you for you quick answer. I definately don't require same-day service

anymore and I would like to change it to the least expensive option if it is possible.I

would also like to remove the third party I listed. If there is any possibility I would also like to get both Canadian and US

evaluation if the money I paid for the service is enough to cover both of them.

Answer:

You will have to request each evaluation separately and pay the full fees

for the CAnadian evaluation and the U.S. evaluation if you require both.

Would you like to proceed with the Canadian evaluation for now?

Spencer

Question: Do I need to request again the U.S. evaluation then even if I did that and

already paid for it? When I don't require the same-day service do I have

some money left to cover Canadian evaluation fees? Do I need to send all the

documents again or you can use the same one I already submitted when I

decide to take both evaluation?

Answer:

We can use the same documents you have submitted. Yes, you will have to

request the U.S. evaluation again. We have issued a credit to your credit

card for the $374 you paid.

Spencer Dassy

Question: I am trying to pay 237$ for the candian evaluation just to start the whole

process from the beginning but it is apparently not possible - I keep

getting the message - Failed to process payment. I got the message from you

previously that you have issued a credit to my credit card for the $374 I

paid in september last year. And I was trying to use that card but it fails

to proceed. I assume that it is because I closed that whole account a week

after I had done that payment. As a consequence, the credit card was annuled

too. How do you think this problem can be resolved?

Answer:

If you closed that account, you won't be able to use that card. Do you have

another card you can use?

Spencer Dassy

Question: Of course I might have one, but what about the 374$ I paid for the service

originally? How can I use it again?

Answer:

If the account was closed, you will have to contact the bank that issued the

card to see what happened to the credit.

Spencer Dassy

Tutaj już się wkurzyłam i przestałam korespondować ze Spenserem, zamiast tego wysłałam zapytanie do WES-u

Question: Hello, I order the American Evaluation last year in September using Wells Fargo Debit Visa Card no and I paid 374$. Week aftter I had made the payment I closed that account at Wells Fargo. Two monhts ago I decided to convert american evaluation to the canadian one so I submitted the request for you and I am supposed now to pay 237$ for the canadian evaluation. I was hoping to use the same money I paid initially but I got the message from you that you issued a credit to my credit card for the 374$ I paid. But the thing is that my account hadn''t been existed anymore so the credit card I used. Now neither can I complete the evaluation because I haven''t paid 237$ nor know I where the 374$ is gone. Can you help me with that matter?

Answer:

Please be advised that we have credited $375 to the credit card on file and

your concern that you have not yet received the credit amount has been

forwarded for review to the concerned department.

We appreciate your patience in this matter.

WES Canada

I tu moja ostatnia odpowiedź:

Iam afraid that I cannot receive it because that credit cardt had been cancelled right after I made the payment to you.

Hope to hear from you soon,

Pomóżcie - co mam teraz zrobić, przecież jak zwrócili pieniądze na nieistniejące konto to przecież każdy bank odrzuciłby taki transfer?

pozdrawiam,

Karina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj już się wkurzyłam i przestałam korespondować ze Spenserem, zamiast tego wysłałam zapytanie do WES-u

Narobilas sama grochu z kapusta.

Wes oddal ci pieniadze i pieniadze sa w kasie banku i to z nim koresponduj w sprawie oddanych 375 dolarow.

WES do tego nic nie ma oni nie znaja sie na transakcajach bankowych.

W momencie jak zmienilas ewaluacje z USA na Kanade twoja sprawa jest zupelnie inna i ma inny numer

A WES nie ma dostepu do regulowania twojej karty kredytowej.

O zwrot pisz do banku a oplate za nowa, druga ewaluacje oplac

z innej karty.

Wes niech poda wszystkie dane operacji zwrotu kasy na konto karty kredytowej (numer data etc.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pelasia-racja z tym poproszeniem o przelew ..

nie wiem jak kto jest z systemem w USA ale w Polsce -PEKAO SA taka kasa wraca do nadawcy jesli konto jest zamkniete -zlikwidowane ...

Tak samo jest w USA. Pieniadze wrocily do banku nie ma konta wiec sa na koncie "do wyjasnienia" nic nigdzie nie wraca jak ktos sugeruje.

Tylko konta do wyjasnienia zawieraja duzo transakcji i sa operowane na wolniejszych obrotach niz konta biezace.

Stad radze rozmawiac z bankiem i pieniadze gdzies w banku sa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz napisac temu spencerowi, ze bank twierdzi, ze pieniadze nie doszly, oni twierdza, ze kwota zostala przelana, wiec chcesz dowod przelania pieniedzy i z takim dowodem poszlabym do banku w sprawie wyjasnien. moim zdaniem dzwonienie do banku to strata czasu, jesli nie maja cie w systemie , poniewaz konto zostalo juz dawno zamkniete to nie udziela Ci zadnych informacji, bo ich nie maja. moze osoba na wyzszym stanowisku ma wglad do starszych danych i bedzie na tyle mila aby w tym grzebac ale taki sobie sredni pracownik przy okienku ma dostep do jedynie podstawowych danych aktualnych klientow. jesli masz dowod wplaty w reku a pieniedzy brak no tego nie moga po prostu zignorowac.

moje zdanie...

p.s. mi sie zdarzylo, ze ktos chcial przelac pieniadze na moje konto ale numer konta zostal przepisany blednie i transfer zostal odrzucony z uwagi na to, ze konto o tym numerze nie istnialo. rowniez mozesz sprobowac zadzwonic do obslugi klienta kart kredytowych(nie debetowych) i zobaczyc co ci powiedza w tej sprawie. oni najczesciej sa bardziej pomocni niz ludzie z banku. czasem konto w banku nie ma nic wspolnego z karta kredytowa, nie wiem jaka posiadalas. nie wiem o jaka aplikowalas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...