dymajor Posted July 31, 2011 Report Posted July 31, 2011 Mam mały problem. Oczekuje rozpatrzenia mojej petycji w kategori F4, jednak to jeszcze troche potrwa.. pewnie do wiosny. Czy to że staram się o wize imigracyjną w kategorii F4 może przeszkodzic w staraniu się o wize nieimigracyjną B1 w celach turystycznych ? Na F4 musiałbym jeszcze długo czekac, a chciałbym odwiedzic rodzine na święta w usa. Dodam że byłem już w stanach i wrociłem w terminie, tylko to było przed złożeniem dokumentów o wize F4 + jestem uczniem, więc wydaje mi się ze wize turystyczną dostałbym bez problemu. Z góry dziękuje za odpowiedz
sly6 Posted July 31, 2011 Report Posted July 31, 2011 to nie problem a byles tyle czasu ile wpisales w papiery? Bo czy masz szanse to zobaczysz jak bedziesz na rozmowie,jedne osoby dostaja wizy w takich przypadkach a inne juz nie . wiza turystyczna ma symbol B2 bo symbol B1 ma wiza biznesowa http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/wizy-nieimigracyjne/kategorie-wizowe/wizy-subowe.html
dymajor Posted July 31, 2011 Author Report Posted July 31, 2011 Tak, w tych dokumentach do wizy F4 trzeba było wpisac czy się było i kiedy, wszystko wpisałem a jak byłem to niczego nie przedłużałem. Wolałem zapytac bo jeżeli nie ma sensu to głupio byłoby wydac 140$ i przeczytac to samo na forum. Dzięki
kzielu Posted July 31, 2011 Report Posted July 31, 2011 Przeszkodzić oczywiście może - pokazuje Twój oczywisty immigration intent. Cała kwestia to przekonanie konsula że wrócisz -przynieś na rozmowę wszystko co mogłoby o tym świadczyć. Natomiast pewności nigdy nie ma, dopóki nie spróbujesz to się nie przekonasz.
sly6 Posted July 31, 2011 Report Posted July 31, 2011 ja mam na mysli wpisanie tego w ds 160 ile byles w USA ...bo to jest tak samo wazne czy czasami nie wpisales za 1 razem ze bedziesz np 2 tyg a byles 3 miesiace ,,bo np jedno wpisujesz a co innego potem robisz .