Skocz do zawartości

Chicago 2012 Szukam Taniego Biletu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Dostałam wizę i postanowiłam, że już teraz rozejrzę się za biletami do Chicago na 2012r. Patrzyłam na stronie LOT, ale bilety są drogie. Najlepiej dla mnie byłoby lecieć z Rzeszowa, ale z tego co wiem to chyba nie ma bezpośrednich lotów, bo moja rodzina lata do USA LOTem z rzeszowa z przesiadką w wawie, ale szukam tak, żeby było tanio i bezpośrednio jak się da. Jestem studentką, dlatego też dobrym terminem dla mnie by był okres wakacyjny. Chciałam się Was poradzić, w szczególności osoby, które nie raz już leciały do USA o to gdzie mogę znaleźć tani bilet (w obie strony), czy LOT to dobry wybór itd. może lepiej dojechać np do Warszawy czy Krakowa i stamtąd są bezpośrednie? Nie latam poza Europę i nie wiem jak to jest.. proszę o pomoc

Rzeszów >Chicago

• Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

LOT przez chwilę latał bezpośrednio od US z Rzeszowa ale chyba już się poddał. Bezpośrednio z Polski - tylko LOT, osobiście unikam jak tylko mogę.

Jeżeli chodzi o bilety - spróbuj expedia.com i podobne wyszukiwarki.

Napisano

Ja kupowałam bilety przez te strony:

http://www.tanie-loty.com.pl/

http://www.lucky.com.pl

Fajna wyszukiwarka jest też tu:

http://www.hipmunk.com/

Sprawdziłam LOT na wylot pod koniec czerwca i powrót pod koniec sierpnia... Cenowo wyszło 3.052.

Na loty w tych samych dniach ale Lufthansą wyszło 3.008

Nie wiem, czy to dużo, bo mój bilet kosztował ciut więcej, ale był kombinowany i nie kupowałam aż z takim wyprzedzeniem. Posprawdzaj sobie ceny biletów na różne dni tygodnia, bo w obrębie jednego tygodnia wahania cen mogą być znaczne ;)

Możesz też poczekać na promocje. Do przyszłych wakacji linie lotnicze może będą miały jakieś ciekawe oferty... Teraz na przykład jest promocja na loty z Warszawy do NYC (właśnie na LOT ;)) na styczeń i można w dwie strony polecieć nawet za 1.600.N