Skocz do zawartości

Wizyta W Konsulacie Z Obywatelem Usa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałbym starać się o wizę do USA jak pewnie większość użytkowników forum :)

Niestety starałem się parę lat temu i wizę i dwukrotnie dostałem odmowę (ostatnia odmowa 2005 r) Przez tych kilka lat sporo się zmieniło ( mam niezłą pracę i płacę, własne M4 auto żona małe dziecko itp) Chciałbym się wybrać razem z żoną na wesele jej siostry które odbędzie się na początku maja 2012 i spędzić tam przy okazji ze 2 tygodnie. Żona wizę ma.

Chciałbym skorzystać z okazji gdyż jest u nas w odwiedzinach żony ciotka (mama tej siostry, wszyscy legalnie w Stanach od prawie 30 lat), ponieważ mogłaby ona pójść ze mną na tę rozmowę. A skąd ta myśl. Kiedyś jak za drugim razem nie dostałem wizy to ciotka pojechała do ambasady przy okazji wizyty w Polsce i się chciała wypytać co i jak. No tam jakiś urzędnik się tam wyłuszczał, że jestem studentem itp. Natomiast rzucił takie hasło że mogła by być ze mną na takiej rozmowie. Co prawda od razu zapowiedział, że nie jest to gwarancja otrzymania wizy ale nie zaszkodzi.

I moje pytanie co sądzicie o takiej opcji żeby pójść na taką rozmowę z obywatelem USA. Może ktoś miał podobne doświadczenia, może słyszał o takiej sytuacji.

I moje drugie pytanie czy warto teraz starać się o wizę jeśli ślub jest w maju przyszłego roku ( nie ukrywam, że zawsze lepiej wiedzieć wcześniej bo w pracy muszę zdeklarować termin urlopu niestety), czy może poczekać. Tak myślałem, żeby teraz też iść żeby skorzystać póki jest ciotka.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za wszelką odpowiedź.

Napisano

kiedys mozna bylo wejsc z obywatelem ale te czasy sie skonczyly

Teraz pozostaje Nasza osoba a jak byles jakis czas temu to % odmow byl wiekszy niz w 2010 kiedy to bylo 9,8% ...

liczy sie to jak zona latala i ile byla w USA.

co do 2 pytania to mozesz teraz isc po wize i wrazie pytan odpowiesz jak sie maja sprawy i tyle