Maeus Napisano 29 Listopada 2011 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 Witam wszystkich! Mam19 lat, jestem po szkole zawodowej. Obecnie pracuje od ponad pol roku (jestem normalnie zarejstrowany) a miedzy czasie douczam sie zaocznie. Mieszkam z rodzicami i oprocz szkoly i pracy nic mnie tutaj nie trzyma. Spotkalo mnie to szczescie ze moj wujek, ktory mieszka w USA poprosil mnie bym zostal ojcem chrzestnym jego synka (obecnie cztero miesiecznego) i chce mnie siciagnac do siebie. I zeby bylo jeszcze ciekawiej mialbym tam leciec z moja babcia (matka mojego wujka). Moja babcia byla w USA wiele razy i zawsze wracala na czas.. nigdy nie bylo zadnego problemu, jednak waznosc jej wizy juz wygasla i bedzie musiala sie starac o nowa. Chrzciny planowane sa w polowie stycznia a ja z babcia bym chcial odwiedzic konsulant w Warszawie gdzies przed swietami, myslimy ze to najlepszy moment, byc moze magia zblizajacych sie swiat pomoze. Planujemy wyjazd na okres okolo 2tygodni, poniewaz na tyle dostane wolnego w robocie. Nie jade tam tylko jako przyszly ojciec chrzestny ale rowniez jako opiekun swojej babci.. poniewaz ma juz swoje lata i nie jest juz tak rzeska jak kiedys.. chodzi glownie o przelot, bo sama moze miec bardzo ciezko z tymi bagazami, poza tym sama boi się leciec. Oficjalnym moim i babci sponsorem tej naszej wyprawy ma byc wujek.. (ehh jak to zabrzmialo:D) Z wujkiem mam bardzo dobry kontakt, juz dwa razy w tym roku sie widzielismy.. jego corka regularnie przyjezdza do nas co rok na cale wakacje, no lepiej byc nie moze.. wkoncu najblizsza rodzina. Obawiam sie, ze ze wzgledu na moj wiek nie dostane wizy.. z wiadomo jakich powodow. Natomiast babcia powinna bez problemu dostac. Zreszto co ja mowie.. na to tak naprawde nie ma reguly. I kilka pytan: Czy umawiajac sie na wizyte do Ambasady, mozemy z babcia umowic sie wspolnie.. za jednym zamachem? Czy razem z babcia moge podejsc do konsula? (mi sie wydaje ze nie, ale w tej sytuacji?) Moze glupie pytanie, ale jak wy byscie ocenili moj