LiteratureLover Napisano 29 Listopada 2011 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 Witam, wyjazd do USA w celach turystycznych oraz w celu zakupienia materiałów do pracy doktorskiej planuję w styczniu 2012, na okres 3 tygodni. Jestem studentką studiów doktoranckich i nie pracuję (ilość zajęć na uczelni uniemożliwia mi podjęcie stałego zatrudnienia na etat). Jechać chcę z mężem, który jest zatrudniony na umowę zlecenie do końca maja 2012 i nie studiuje. Mamy zaproszenia od mojego wujka, który jest obywatelem USA (po naturalizacji). Mieszkamy w wynajmowanym mieszkaniu od ślubu, który odbył się rok temu, zameldowani jesteśmy wciąż w naszych domach rodzinnych. Mąż był kiedyś w USA na 2 tygodnie i wrócił w terminie, wizę ma w starym nieważnym już paszporcie. Czy w zaistniałej sytuacji powinniśmy się obawiać nieotrzymania wizy? Czy możemy zrobić coś, co zwiększy nasze szanse na jej otrzymanie? Czy ma znaczenie gdzie będziemy składać podania (do W-wy czy Krakowa) i czy razem czy osobno? Będę wdzięczna za wszelką pomoc i rady.
sly6 Napisano 29 Listopada 2011 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 a po co macie isc razem po wize? ma wazna wize wjazdowa Twoj maz czy tez nie?to jest pytanie od ktorego nalezy zaczac,,jak dostal wize to na ile wazna?
LiteratureLover Napisano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 Jego wiza straciła ważność kilka lat temu.
sly6 Napisano 29 Listopada 2011 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 No to mozecie isc razem na rozmowe .. kiedys ludzie chceli jechac do Warszawy na rozmowe bo podobno lepiej bylo dostac wize .Teraz zmienilo sie na tyle ze mozna isc na rozmowe w Krakowie lub tez w Warszawie. maz to ma latwiej ze byl w USA i wrocil na czas,i to moze duzo dac na rozmowie.
LiteratureLover Napisano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Napisano 29 Listopada 2011 Dziękuję za odpowiedź. A czy brak stałej pracy nie będzie przeszkodą? Bo w zasadzie to mnie najbardziej martwi.