Skocz do zawartości

Work & Travel Usa 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! ;)

Jestem z okolic Wrocławia, a studiuję w Poznanu i od dwóch lat zastanawiam się nad wyjazdem na worka. W końcu decyzja zapadła i od trzech miesięcy "udaję, że pracuję" w centrum handlowym, czyli stoję po 12h w pracy i umieram z nudów, zarabiając na wymarzone wakacje w Stanach :D.

Planuję zgłosić się już we wrześniu do któregoś z biur. Nad tym konkretnym jeszcze się zastanawiam....

Czy ktoś tak jak ja już planuje wyjazd w przyszłym roku? :P Jeśli tak to konkretnie gdzie, z jakiego biura, z jakiego miasta? Mnie bardzo korci Alaska, ale zastanawiam się też nad NYC.

Acha, jeśli znalazłby się ktoś z Poznania, kto był i miałby chwilę, żeby się spotkać to byłabym przeszczęśliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

sugeruj się zdjęciami to daleko nie zajedziesz ;) jak widzę te promocyjne zdjęcia grupowe studentów przed grand canyonem albo łukiem skalnym w Utah to na śmiech mnie bierze. Dlaczego? bo ciężko jest zebrać ekipę i tak pojechać, pozwiedzać. Ludzie muszą wracać na uczelnie wcześniej, albo po prostu ich nie ma bo pracujesz na końcu świata z jakimiś ruskami. Oczywiście wszystko zależy od ludzi z którymi pracujesz. Chyba że samemu się gdzieś pojedzie na stopa, jak ja zamierzam zrobić w tym roku :> ale to taki offtopic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilya ja zastanawiam się pomiędzy 'Why not USA" i "The Best Way" :). Może się jakoś dogadamy? Wiadomo, że razem raźniej :D.

Adam "miejsce ciekawe" to kwestia gustu :D... Ja wolę zimę niż lato, studiuję biologię stosowaną (mam nadzieję, że od przyszłego roku zacznę też weterynarię :D), więc Alaska ze swoją przyrodą i klimatem wydaje mi się miejscem idealnym ;). Imprezować można wszędzie, na zakupy w Nowym Jorku będzie czas po pracy, a wygrzać kości zamierzam po wszystkim w Kostaryce, gdzie mam familię :P.

Odnośnik do komentarza