Jump to content

Kissimmee, Fl Ktos Byl, Mieszkal ?


Maciej_USA

Recommended Posts

Witam,

Planuje wyjazd turystyczny do kolegi, mieszka w Kissimmee. Ktos mi moze powiedziec cos o tym miejscu ? Czy jest to bezpieczne miasto ? Czy komunikacja daje rade ?

Kolega prowadzi klub w Tampie, wiec on wszedzie samochodem, wszystko tanio itd. :P

z gory dzieki za odp.

Witam,

Ja mialem okazje pare razy byc w Kissimme - ogolnie dziura jakich malo, kompletnie nic sie nie dzieje, a komunikacja miejska to zart ( z reszta jak w calym Orange County) - bez samochodu - zapomnij (zbyt duze odleglosci).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hej, wiem ze watek stary ale moze komus innemu sie przydadza te informacje. Kissimmee to typowo turystyczna okolica, wiekszosc domow w Kissimmee to domki na wynajem pod turystow. Co sie z tym wiaze - mnostwo atrakcji. Jesli jestes mloda osoba, ok 20 min samochodem z Kissimmee masz wszystkie parki - Universal Studios, Disney i wodny park Wet&Wild. Ja sama uwielbiam Wet&Wild i uwazam ze jest calkiem ok cenowo (kosztuje $50 na dzien, jako rezydent FL dostajesz za darmo wejscie na reszte reoku). Jesli nie usmiecha ci sie placic za wejscie do parkow to polecam Downtown Disney i CityWalk. W obydwu miejscach multum restauracji : https://www.universalorlando.com/Restaurants/CityWalk-Restaurants.aspx w CityWalk sa takie miejsca jak Bubba Gump Shrimp, Margaritaville z przepysznymi margaritas, w downtown disney wieczorem czesx restauracji sie przeksztalca w kluby. Jesli ktos jest nastawiony tylko na clubbing, downtown Orlando jest 30min od Kissimmee, mozna sobie wynajac pokoj na jedna noc jest tam pelno klubow. Niedaleko od Kissimmee jest tez bar Blue MArtini (w Millennia Mall). http://www.bluemartinilounge.com/

Jesli ktos przyjezdza na spokojniejsze atracje to polecam park, w downtown kissimmee tez sa rozne atrakcje dla dzieci: http://www.experiencekissimmee.com/things-to-do/

Nie zapomnijmy o rozmaitych outlets ktore sa blisko Kissimmee! Orlando Premium outlets, the lake buena vista factory stores.

etc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...