Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentem ostatniego roku studiów magisterskich (bronię się w czerwcu 2012 r), mam zamiar polecieć na około 3 tyg. w maju do mojej dziewczyny, która obecnie studiuje na uczelni w USA (posiada wizę J-1). Wyjazd ma mieć charakter wyłącznie turystyczny, chcemy razem zrobić sobie 3 tygodniowe wakacje (semestr trwa tam do 4 maja, moja dziewczyna ma pobyt do 27 maja, więc zostaje akurat ok. 3 tyg.). Nie posiadam żadnej rodziny w USA, jedynie kilku znajomych. Jakie są moje szanse na wizę b2?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie masz szanse tego raczej nikt Ci tutaj nie powie...po tym co napisales mozna jedynie troche ocenic, ale mowie i TAK wszystko zalezy od konsula

i rozmowy z nim w ambasadzie gdzie zadawane sa podstawowe pytanie, gdzie, na jak dlugo i co robisz w kraju, czy byles w us.

jesli nakierujesz podczas rozmowy konsula ze jedziesz do dziewczyny to zaraz bedzie co ona tam robi, jak dlugo jest, co robi w kraju itp.

dodam od siebie ze bylem w bardzo podobnej a nawet troszke gorszej sytuacji niz ty i bylo ok.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak dobrze to powiesz ze to kolezanka?myslisz ze powiedzienie czegos takiego to masz wize w kieszeni?..to nie tak...sa ludzie co im sie udaje ale..

jakby tak dawali za pewne dokumenty wize to dawno nie bylo by wiz do USA

liczy sie rozmowa a nie ze masz samochod itd,,to mozesz szybko sprzedac i ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrde muszę jeszcze raz zadać to pytanie, we wniosku jako osobę kontaktowa w USA wpisałem moją dziewczynę, która tam studiuje. Nie wiem co powiedzieć konsulowi jeśli spyta kim dla mnie jest ta osoba, we wniosku wpisałem że "friend". Mogę prosić Was o rade??

P.S.

ilya_ napisałeś:

"dodam od siebie ze bylem w bardzo podobnej a nawet troszke gorszej sytuacji niz ty i bylo ok. :) "