Skocz do zawartości

Jaka Wize Wybrac Dla Dziewczyny?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Analizowałem już wcześniej jak tu zrobic aby przyprowadzic tu dziewczyne i z nia mieszkac.

Jestem Rezydentem (zielona karta) , ona ma tylko turystyczną, w tym roku konczy studia.

Sa możliwości takie ze przyjedzie ona tu na: w&t , turytstyczną ; ewentualnie jakies h2b ale podobno z tym ciezko.

Chciałem zapytac jaka jest najlepsza opcja do wybrania ( byc moze w planach by bylo ze by termin przekroczyla i zostala tu dluzej)

Na Turystycznej jak bedzie tu pracowac to bedzie caly czas nielegalnie.

Na J1 jak bedzie pracowac to tez nielegalnie po 4 miesiacach - ALe bedze miala SSN.

Poza tym gdzies czytalem ze jak przekroczy termin na J1 i wroci do polszy pozniej to nie ma czegos takiego jak w turystycznej ze ma blokade na 10lat - prawda to?

Jesli ona bierze obecnie udział w losowaniu GC ale bedzie tu siedziec po terminie (nielegalnie) to w przypadku wylosowania moze nie dostac przez to kaarty?

No i jak to jest jak by juz tu nielegalnie siedziala,, ale jednak bym sie z nia ozenil, to czy nie bedzie problemu aby po pewnym czasie otrzymala zielona karte?

Jest troche tych pytan ale juz zaczyna sie nabor na W&T i zastanawial sie jak by bylo najlepiej zeby tu przyjechala,

Chyba ze sa jeszcze jakies ciekawsze wizy/rozwiązania aby to zalatwic.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Turystycznej jak bedzie tu pracowac to bedzie caly czas nielegalnie

,jak bedzie turystycznie i nie przekroczy terminu na I-94 to jak moze byc nielegalnie-chyba ze bedzie pracowac to wtedy tak bedzie

Na J1 jak bedzie pracowac to tez nielegalnie po 4 miesiacach - ALe bedze miala SSN

bedzie miec numer ale nadal po 4 miesiacach praca bedzie nielegalna wiec numer za duzo nic nie daje z legalnoscia pracy oraz pobytem.