Skocz do zawartości

Architekt W Usa


Stan

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie studiuję w Polsce architekturę, lecz myślę nad wyjazdem do USA. W związku z tym mam pytanie, czy amerykańskie prawo wymaga uprawnień, czy jedynie dyplomu? Czy nie ma problemu z respektowaniem przez amerykańską Izbę Architektów polskich dyplomów / uprawnień (jeśli są wymagane)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego architekta, ktory wyksztalcil sie i przyjechal z Michigan do NYC z racji ze tam ciezko o prace.

Mieszka w NYC juz 7-8 lat, cieszy sie ze dostal zatrudnienie w buirze architektonicznym jako push paper najpierw.

Haruje jak wol od switu do nocy wiele projektow ktore dostaje do wykonania laduje w smietniku ale malymi krokami idzie do przodu i mimo zapieprzu jaki ma zadowolony z zycia bo widizi sens.

Zanim bedzie w wieku 80 lat ma nadzieje na prawdziwa prace.

To sie nazywa podejscie do zawodu.(czytaj jest w nim troche sarkazmu ale tak wyglada praca architekta po szkole).

Jezeli jestes lebski to masz szanse jesli tylko dyplom, niewielka ale tez masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że praca architekta w USA jest podobna jak w Polsce. Jeśli chce się dobrze zarabiać, to trzeba założyć własne biuro...

Push-paper, czyli asystent projektanta?

Nie nie jest ,podobnie, trafic do dobrego biura ktore jest znane to jest gol, ktorego ci zycze.

otworzyc swoje biuro ha ha

do tego trzeba miec nazwisko ze tak powiem, to tak jak dobry artysta, ktos musi cie wylansowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym jeszcze dwa pytania. Czy rynek w USA też jest zepsuty przez projekty typowe

Uśmiechnęłam się, bo przypomniałam sobie swoje lata podczas studiów i zaraz po studiach ;)

To nie jest zepsucie rynku. Równie dobrze można powiedzieć że sieci odzieżowe typu "Gap" psują rynek projektantów mody. Dobry projekt musi kosztować, nie każdy chce (i nie każdy może) za to płacić.