Skocz do zawartości

Fotograf 3 Tygodnie


Fotograf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam na imię Karol i jestem fotografem.

Mieszkam w UK prawie 6 lat nie posiadam angielskiego paszportu.

Pracuje z tą samą firmą przez ostatnie 4 lata, praca którą wykonuje nie jest związana z fotografią.

Mam urlop May - Czerwiec 3 tygodnie i chciał bym pojechać w tym czasie do USA pracować jako fotograf, nie chce prosić o przysługi znajomych przebywających tam innych fotografów których poznałem przez internet.

Proszę doradźcie mi o jaka wizę starać się i jakie szanse mam na dostanie jej.

Myślę że może w niedalekiej przyszłości bym się przeprowadził do USA na dłużej, jak mi się spodoba :)

Dziękuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako fotograf to jak chcesz pracowac?

bo od tego jest wiza pracownicza a masz jakas firme co sie tym zajmie

a jak nie to pozostaje wiza turystyczna ale na niej legalnie nie mozesz pracowac,nawet na rozmowie nie mozesz powiedziec,pokazac ze takie cos bedzie robic

bo wtedy wyjdziesz bez wizy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż szukałem pomocy w złym miejscu jak widać, a co fotograf nie możne już pytać o pomoc i myśleć o przeprowadzce ?

Nie chce turystycznej wizy - nie chce żeby mnie wyrzucili a za uchodźca nie będę robić,

Chce pojechać na 3 tyg na urlop popracować w studio w NY pozwiedzać, sfotografować modelki modeli,

Prowadzenie własnej działalności pomoże w uzyskaniu wizy pracowniczej ?

Czy wizy pracownicze są wystawiane na krótki okres ?

Czy kto kolwiek ma jakie kolwiek pojecie tutaj ?

A może sama polska zawistna złośliwość tu jest zarejestrowana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako fotograf to jak chcesz pracowac?

bo od tego jest wiza pracownicza a masz jakas firme co sie tym zajmie

a jak nie to pozostaje wiza turystyczna ale na niej legalnie nie mozesz pracowac,nawet na rozmowie nie mozesz powiedziec,pokazac ze takie cos bedzie robic