Skocz do zawartości

olbek + EB3


accalon

Rekomendowane odpowiedzi

Rozpoczą3em starania o wyjazd do usa i uzyskanie green card przez prace (EB3) w firmie Olbek (http://www.olbekpb.com), czy mo?e ma ktoś informacje na temat tej organizacji, nie ma jej na liście ale jest na stronie ministerstwa agencji pośrednictwa pracy za granicą (http://www.praca.gov.pl/).

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i pu3apki czekające na mnie po drodze do amerykanskiego snu :lol:, szczególnie je?eli chodzi o pieniądze i czas za3atwiania (10k$ i 1,5 r). Przeczytanie jednego z postów nie nape3ni3o mnie optymizmem.

Na dzien dzisiejszy czekam na podpisanie umowy o prace, wiec jestem w fazie mocno początkującej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

nie no jest tak sprytnie zrobione ?eby wp3acaa na specjalne konto, które nie ma mo?liwości wycofania w 4 ratach, gdzie ostatnia, najwieksza jest wp3acana po wyje1dzie do usa i otrzymaniu karty, wiec jest czas na ich zgromadzenie, tyle je?eli chodzi o teorie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Czesc tez jestem zainteresowana staraniem sie o zieloną karte poprzez pośrednictwo tej firmy: olbekpb.com. Czy masz jakieś nowe doświadczenia z tą firmą? Nigdy wcześniej nie natrafi3am w Polsce na firme która pośredniczy w staraniu sie o zieloną karte na tych zasadach wiec mam sporo wątpliwości. Czy to jest w ogóle realne?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach