Skocz do zawartości

Lot Wieloodcinkowy


anurga

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Potrzebuję pomocy w zakupie biletu, ponieważ nie leciałam nigdy do Stanów. w ogóle nigdy nie leciałam:)

Mam dwa pytania:

1. Czy opłacalny jest lot wieloodcinkowy, tzn. lecę do jednego miasta, potem przelot do drugiego i powrót do Polski właśnie z tego drugiego? Czy może jednak lecieć i wracać z tego samego lotniska, a do drugiego miasta wykupić sobie przelot już w USA?

2. Czy godzina na przesiadkę z Denver do Warszawy w Chicago wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj sobie ceny biletów i wtedy zobaczysz, co będzie Ci się bardziej opłacać.

My leciałyśmy dwa lata temu w czerwcu z Wawki do NYC, potem do LA, a potem do Wawki i zapłaciłyśmy 3.000 (wszystkie przeloty miałyśmy na jednej rezerwacji).

Sprawdzałyśmy loty, gdybyśmy chciały lecieć do NYC i wracać stamtąd, a do LA polecieć osobno, ale różnica w cenie była tak niewielka, że stwierdziłyśmy, że szkoda nam tracić 5 godzin na lot po Stanach.

Godzina na przesiadkę w locie powrotnym powinna wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Joanno.

A mam jeszcze jedno pytanie, jak kształtuje się cena biletu np. dzień przed wylotem?

Nie ogranicza mnie czas, więc mogę sobie kupić jednego dnia bilet, a następnego lecieć, o ile będzie to opłacalne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sprawdzam ceny na wylot na przykład jutro i okazuje się, że taki lot wieloetapowy na trasie Warszawa - San Francisco - Denver - Warszawa wyniósłby mnie około 3. 5 tys. Nie wiem tylko, jak będzie z cenami w lipcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bilet już mam. Niestety, jak zwykle kiedy chcę przyoszczędzić, wydaje więcej, niż powinnam:)

Zatem lot: Warszawa - Dusseldorf - San Francisco; San Francisco - Denver; Denver - Londyn - Warszawa wylot 27 lipca zapłaciłam 4800 zł. Mogłam znaleźć taniej, ale szukałam lotu z jak najmniejszą ilością przesiadek.

Będę leciała :

1. Lufthansa, samolot Canadair Regional Jet 900

2. American Airlines, samolot Airbus Industrie A330

3. Frontier Airlines - samolot Airbus Industrie A319

4. American Airlines , samolot Boeing 777-200/300

5. LOT, samolot Boeing 737-400

Czy ktoś mógłby powiedzieć, czego mogę się spodziewać po w/w liniach i w/w samolotach?:)

Np. standard, posiłki, napoje itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanko:

W Londynie ląduję na terminalu 5, wylot mam z terminalu 1.

Mam 5 godzin na przesiadkę.

Czym się dostać? Ile mogę zapłacić za taksówkę, jeśli to daleko? I w jakiej walucie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...