Skocz do zawartości

Psychologia Kontynuowanie Studiow


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie jestem pewna czy podjety przeze mnie temat pojawil sie gdzies wczesnie. Probowalam znalezc odpowiedzi na pytania,ktore chce zadac, jednak niestety nie udalo mi sie znalezc poszukiwanych informacji. Obecnie jestem studentka 2giego roku psychologii na polskiej uczelni, dokladniej jestem w trakcie realizowania trzeciego semestru. Jestem zainteresowana przeniesieniem sie na uczelnie w Stanach zjednoczonych, jednak moja decyzja obfituje w watpliwosci. Przede wszystkim nie chce zaczynac studiow od poczatku, zalezy mi na kontynuowaniu nauki. Moj kierunek studiow to jednolie studia magisterskie, tak wiec nie mam mozliwosci robienia licencjatu. Na jesien 2013 roku chcialabym poskladac odpowiednie dokumenty na wymarzone uczelnie.

Tak wiec w trakcie aplikowania bede po zakonczeniu 4 semestrow i bede na 3 roku studiow. Czy w ogole jest istotne ile semestrow ma sie skonczonych?

Jak powinnam zabrac sie do relizacji mojego planu, o przystapieniu do jakiej rekrutacji powinnam myslec jesli nie chce robic sobie przerwy i niepotrzebnie powtarzac etapu edukacji,ktore w Polsce bede miala zakonczone.

Bardzo prosze o odpowiedz, to dla mnie wazne i tez dziekuje tym, ktorzy poswieca mi swoj czas. Jednoczesnie przepraszam, jesli temat powielam lub pytam o oczywiste rzeczy... choc pytam o nie wlasnie dlatego,ze chce by staly sie i oczywiste dla mnie. Z gory dziekuje za pomoc! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Stanach mają zupełnie inny system nauczania, więc obawiam się, że mogą Ci nie uznać dużej ilości przedmiotów, które zaliczyłaś w Polsce. Najlepiej byłoby skontaktować się z uczelnią, na której chcesz studiować. Poza tym, musisz też mieć TOEFL i masę innych paperów (listy polecające na przykład), żeby w ogóle CIę brali pod uwagę. No i licz na przynajmniej $25-30,000 za rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach