ilon Napisano 22 Marca 2016 Zgłoś Napisano 22 Marca 2016 Przegladalam kiedys ich strone, ale po natknieciu sie na te wszystkie opinie zrezygnowalam. ;>
rzecze1 Napisano 24 Marca 2016 Zgłoś Napisano 24 Marca 2016 Generalnie to rezerwujac przez Opodo czy jakąkolwięk inną firmę musicie miec sprecyzowane plany, bo jak juz raz się zarezerwuje to o zmianach czy zwrocie kasy właściwie nie ma mowy. Oprócz mailowego potwierdzenia zamówienia (czy jak oni sobie tam to nazwą) musicie oczekiwac numeru biletu lotniczego i "airline booking code", które zazwyczaj przychodzą w kolejnym(-ych) mailu(-ach). Pierwszy mail generalnie potwierdza, ze firma zabrała wam pieniądze za obietnicę kupna biletu po określonej cenie (która zazwyczaj jest lekko nizsza niz bezpośrednio). Gdy przyjdzie drugi mail i wklepiecie "booking code" z tego maila na stronie przewoznika (linii kotniczej którą lecicie) i on działa i widzicie swoja rezerwację, to znaczy, ze firma uzyła wasze pieniądze i kupiła obiecany bilet. Od tego momentu nic z wami nie będzie chciała miec wspólnego i tak naprawdę nie powinniście od niej nic oczekiwac, bo i niby co mielibyście? Kupiliście trochę tańszy bilet, tyle i ot co. Ja korzystałem tak i z Opodo, jak i najinniejszych śmiesznych stronek, tak długo jak są certyfikowani, tak długo bilet Wam kupią, choc czasem to moze potrwac dzień lub dwa. Jedyny "problem" miałem chyba z CheapoAir czy czymś takim, wysłali potiwerdzenie, ale przez piec dni nie było airline booking code (znaczy nie zakupili biletu), a ja lubię wybrac miejsce naprzód, i w ogóle. Trochę sie wkurzyłem ale po ponagleniu wszystko załatwili i przeprosili, zatem luz. Jezeli róznica jest niewielka (dla kazdego ta kwota będzie inna), kupuję bezpośrednio u przewoznika.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.