Skocz do zawartości

Dokumenty Do Wysłania Do Kcc I Małe Pytanie.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Udało się... zostałem wylosowany w GC i bardzo zależy mi na tym, żeby jak najszybciej wysłać wszystkie potrzebne dokumenty do KCC. Z tego co słyszałem jest to ważne, gdyż zwiększa to prawdopodobieństwo odpowiedzi zwrotnej - czy to prawda, tego do końca nie jestem pewien, ale lepiej nie zostawiać tego na później. :) Pierwsze pytanie to - jakie dokładnie dokumenty trzeba wysłać do KCC, w jakiej formie? Czy są to jakieś formularze tego typu - http://www.state.gov/documents/organization/81807.pdf czy trzeba to wszystko pisać samemu w jakiś sposób? Jestem zielony w tej dalszej procedurze i prosiłbym Was o aktualne informacje w tej sprawie, gdyż nie wiem czy coś się ostatnio nie zmieniło. Drugim moim pytaniem jest - czy jeśli główny aplikant ma kredyty w banku to jest szansa, że dostanie zieloną kartę? Dziękuję bardzo za wszelkie odpowiedzi. :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Udało się... zostałem wylosowany w GC i bardzo zależy mi na tym, żeby jak najszybciej wysłać wszystkie potrzebne dokumenty do KCC. Z tego co słyszałem jest to ważne, gdyż zwiększa to prawdopodobieństwo odpowiedzi zwrotnej - czy to prawda, tego do końca nie jestem pewien, ale lepiej nie zostawiać tego na później. :) Pierwsze pytanie to - jakie dokładnie dokumenty trzeba wysłać do KCC, w jakiej formie? Czy są to jakieś formularze tego typu - http://www.state.gov...ation/81807.pdf czy trzeba to wszystko pisać samemu w jakiś sposób? Jestem zielony w tej dalszej procedurze i prosiłbym Was o aktualne informacje w tej sprawie, gdyż nie wiem czy coś się ostatnio nie zmieniło. Drugim moim pytaniem jest - czy jeśli główny aplikant ma kredyty w banku to jest szansa, że dostanie zieloną kartę? Dziękuję bardzo za wszelkie odpowiedzi. :)

Pozdrawiam.