Irlandczyk1995 Napisano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2013 Witam Was Mam 21 lat (Jestem po Technikum Hotelarskim), za kilka dni wylatuję do Belfastu na ok. 7-8 lat i chcę otrzymać obywatelstwo tego kraju całkowicie tracąc obywatelstwo Polskie (Do Polski już nigdy nie wrócę) i tu Moje pytanie, czy z obywatelstwem Wielkiej Brytanii i z wykształceniem hotelarza i dość dobrym językiem angielskim (W UK zamierzam robić studia z turystyki) dadzą Mi wizę na stałę do USA w wieku 29-30 lat ?
kzielu Napisano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2013 Nie. Obywatelstwo Wielkiej Brytanii jest pod tym wzgledem tak samo bezuzyteczne jak Polskie.
kig Napisano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2013 Idz I dorosnij najpierw! W Irlandii cie jeszcze nie ma a juz sie Irlandczykiem nazywasz. Patriota od siedmiu bolesci!
Joyanna Napisano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2013 Witam Was Mam 21 lat (Jestem po Technikum Hotelarskim), za kilka dni wylatuję do Belfastu na ok. 7-8 lat i chcę otrzymać obywatelstwo tego kraju całkowicie tracąc obywatelstwo Polskie (Do Polski już nigdy nie wrócę) i tu Moje pytanie, czy z obywatelstwem Wielkiej Brytanii i z wykształceniem hotelarza i dość dobrym językiem angielskim (W UK zamierzam robić studia z turystyki) dadzą Mi wizę na stałę do USA w wieku 29-30 lat ? Nie,obywatelstwo Wielkiej Brytani nie daje ci zadnego prawa do uzyskania stalego pobytu w USA,nie zaleznie od wieku.
ilya_ Napisano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2013 Poandto przez 7-8 lat to moze sie wiele zmienic.... Doczytaj tez jakie sa warunki uzyskania obywatelstwa Irliandii (Do Polski już nigdy nie wrócę) nawet na swieta ? nawet przyszlej zonie nie pokazesz polski ? nie pokazesz warszawy ? krakowa ? zakopanego ?