Skocz do zawartości

Konto Walutowe - Alior Sync?


kivvi0

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar założyć sobie konto walutowe w USD w Aliorze Sync jako, że posiadam tam już zwykłe konto złotówkowe.
Czy jest tu ktoś kto może polecić, odradzić albo ogólnie wypowiedzieć się na temat tego konta?

Może są lepsze alternatywy?

Kompletnie nie znam się na bankach, kontach i tym podobnych sprawach więc każda informacja jest dla mnie na wage złota

(Konto potrzebne do codziennych standardowcyh wydatków.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty są wypukłe i prawdopodobnie zapłacisz wszędzie gdzie nie jest wymagany postcode przy transakcji. Wypłata w bankomatach w USA kosztuje 5 zł. za transakcje po kursie Alior Sync (T-mobile usługi bankowe). Płacenie Online bez problemu. Oferują bardzo duża możliwość w przelewach zagranicznych nie tylko IBAN (EU). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam konto w Alior Sync w zlotowkach i dolarach. Polecam, nie ma zadych oplat za posiadanie rachunku. Bez problemu place karta w sklepach w Stanach. Kiedy potrzebuje kupic dolary, robie przelew z konta Alior Sync w zlotowkach do Kantora Aliora a potem z powrotem do Alior Sync tylko ze na konto walutowe. Nigdzie po drodze nie place za przelewy.

Tylko dobrze by bylo gdybys przed wyjazdem do Stanow (zakladam ze jeszcze jestes w Polsce) pofatygowal sie do banku i powiedzial ze wyjezdzasz i ze bedziesz uzywac karty zagranica. Mi na poczaktu po paru danich zablokowali karte. Plusem jest to ze maja ten witrualny oddzial wiec mozna zadzwonic online za darmo i szybko wyjasnic ta kwestie jak i inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla chcących bezpłatnie dokonywać przelewów między PL a USA i odwrotnie jest następujące rozwiązanie, z którego korzystam.

Posiadam konta w Citi Banku w PL i USA. Choć przelewy są bezpłatne to niezupełnie wszystko jest bezpłatne.

Warunki jakie trzeba spełnić to: