Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Luksi

Kupno Samochodu W Usa :d

Recommended Posts

Witam,

Za niecałe dwa tygodnie wylatuje w ramach programu W&T do Virgini :P planowałem tam na miejscu wypożyczyć samochód aby mieć czym dojeżdżać do większych miast a później po skończonej pracy zrobić sobie większego tripa. Teraz naszła mnie myśl czy nie lepiej jest po prostu kupić sobie jakiś samochód. Znalazłem w całkiem przystępnej cenie 500-1000$. Moje pytanie do was jak to wygląda w praktyce ? Czy rzeczywiście takie rozwiązanie wydaje się korzystne w moim przypadku zakładając, że będe tam nie całe 4 miesiące. Jak wygląda sprawa z ubezpieczeniem :P ? Co trzeba jeszcze uwzględnić kupując samochód tam.

Z góry dzięki za odpowiedź ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Za niecałe dwa tygodnie wylatuje w ramach programu W&T do Virgini :P planowałem tam na miejscu wypożyczyć samochód aby mieć czym dojeżdżać do większych miast a później po skończonej pracy zrobić sobie większego tripa. Teraz naszła mnie myśl czy nie lepiej jest po prostu kupić sobie jakiś samochód. Znalazłem w całkiem przystępnej cenie 500-1000$. Moje pytanie do was jak to wygląda w praktyce ? Czy rzeczywiście takie rozwiązanie wydaje się korzystne w moim przypadku zakładając, że będe tam nie całe 4 miesiące. Jak wygląda sprawa z ubezpieczeniem :P ? Co trzeba jeszcze uwzględnić kupując samochód tam.

Z góry dzięki za odpowiedź ;)

Raczej kupno Ci wyjdzie taniej. Mozesz kupic samochod za pare tysi. Na dluzszy okres wypozyczalnia moze Ci policzyc dosyc duzo.

Nie wiem gdzie w VA bedziesz, ale bez samochodu ciezko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz uwzglednic to czy sie znasz,znacie na mechanice i pamietajcie ze kazdy dealer i tak na Was zarobi ;) wiec nalezy sie targowac ;)

a ta wycieczka ma byc dluzsza/jak tak to ten za 500 dol moze nie dojechac ;) chyba ze znajdziecie cos fajnego :)


co do ubezpieczenia to bedziecie miec prawo jazdy wyrobione tam?do tego ile macie lat,kto tym samochodzem bedzie jezdzic/>?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na mechanice znam się raczej średnio a co do wycieczki to tak owszem ma być ona dłuższa :P planujemy pojeździć trochę, możliwe, że nawet i na drugie wybrzeże więc samochód powinien być w miarę sprawny :P prawo jazdy mam tylko polskie ale słyszałem, że w stanach można normalnie jeździć na takowym. Będę kończył w sierpniu 20 a co do moich znajomych to oni mają po 21, jeśli będziemy się gdzieś dalej zapuszczać to zamierzamy się zmieniać za kółkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na mechanice znam się raczej średnio a co do wycieczki to tak owszem ma być ona dłuższa :P planujemy pojeździć trochę, możliwe, że nawet i na drugie wybrzeże więc samochód powinien być w miarę sprawny :P prawo jazdy mam tylko polskie ale słyszałem, że w stanach można normalnie jeździć na takowym. Będę kończył w sierpniu 20 a co do moich znajomych to oni mają po 21, jeśli będziemy się gdzieś dalej zapuszczać to zamierzamy się zmieniać za kółkiem.

W VA możesz pół roku z tego co pamiętam na Polskim. Musisz jednak szukać firmy co ci ubezpieczy na polskim. Może statefarm

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobacz co taniej wyjdzie,jak ze stanowym prawkiem to takie zrob :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jesli kupisz grata to bedziesz mial problem ze sprzedaza. Poza tym przy kupnie od osoby prywatnej na Ciebie spadnie obowiazek rejestracji no I koszty rejestracji. I nie kupuj samochodu ktory jest salvage :) czyli po wypadku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jesli kupisz grata to bedziesz mial problem ze sprzedaza. Poza tym przy kupnie od osoby prywatnej na Ciebie spadnie obowiazek rejestracji no I koszty rejestracji. I nie kupuj samochodu ktory jest salvage :) czyli po wypadku.

Bez przesady. To nie sa jakies wielkie koszta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W VA możesz pół roku z tego co pamiętam na Polskim. Musisz jednak szukać firmy co ci ubezpieczy na polskim. Może statefarm

w indianie nie chcieli ubezpieczyc z polskim prawem jazdy.

musialam byc dopisana do ubezpieczenia mojego meza jako dependant az do czasu trzymania wlasnego prawa jazdy (teraz jestem wymieniona z imienia i nazwiska)

ale moze co stan, to obyczaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...