Skocz do zawartości

Oczekiwanie Na Potwierdzenie (Receipt Number) Za Wpłatę: Wiza B-2.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jak długo może trwać oczekiwanie na potwierdzenie opłaty? Dokonałem przelewu tydzień temu i do tej pory nic nie otrzymałem. Przelew za 4 osoby z konta bankowego, wspólny rachunek z żoną. Czy można to gdzieś sprawdzić na jakim to jest etapie?

Pzdr. i dzięki za wszelkie info.

Piotr

Napisano

Ja wpłaciłem przelewem ze swojego konta w czwartek o 16 a potwierdzenie aby umówić się na spotkanie było już możliwe w piatek po godz 15. Wiec jeden dzień minął. Jak tydzień czekasz to coś nie tak. Może coś zle wypelniles

Napisano

A ja to mam pytanie co do przelewu bo jak robie z ipko to kiedy wklepuje numer PL65XXXXXXXXXXXXXXXXX0987 to tak jak by nie wchodził ale bez "PL" jak najbardziej i pisze na dole że to "DABA CENTRALA" może i to smieszne ale niechciałbym wplacić komus innemu .

Co do ciebie Piter_Waw to twój numer to jest ten co wpisywałeś w tytule czyli "CGI " i tym numerem powinieneś umówić sie na wizyte jeśli robiłeś z konta internetowego oczywiście .

Napisano

A ja to mam pytanie co do przelewu bo jak robie z ipko to kiedy wklepuje numer PL65XXXXXXXXXXXXXXXXX0987 to tak jak by nie wchodził ale bez "PL" jak najbardziej i pisze na dole że to "DABA CENTRALA" może i to smieszne ale niechciałbym wplacić komus innemu .

Co do ciebie Piter_Waw to twój numer to jest ten co wpisywałeś w tytule czyli "CGI " i tym numerem powinieneś umówić sie na wizyte jeśli robiłeś z konta internetowego oczywiście .

Czyli wnioskuje, ze nie musze czekac na jakies potwierdzenie mejlowe. Tylko uzywam tego numeru CGI i z potwierdzeniem przelweu moge gonic do ambasady oczywiscie po wczesniejszym umowieniu sie na spotkanie? Przepraszam za brak polskich liter, ale cos mi sie w komputerze poprzestawialo. Poprawie ;-)

Napisano

Nie wiem jak wy macie ale ja dokonałem przelewu 22 czerwca i do tej pory nie moge umówić spotkania ,mimo tego pani z helpdesku mówi że prosze czekać cierpliwie bo ona nie widzi przelewu .Natomiast ja im wysłałem w załączneniu pdf i jest czarno na białym że był przelew ,ktos miał przypadek że sie czekało tak długo.

Napisano

Czy ktos ma problemy z zaksiegowaniem kwoty odnośnie z umówieniem z konsulem do tej pory nie ma wpłaty co sie dzieje u nich że aż tak to wszystko wolno idzie.

Napisano

Witam ,ja mam taki owo problem dokonałem przelewu z dniem 22 czerwca wszystko dobrze wraz z numerem konta oraz z CGI lecz nie wpisałem beneficjenta czyli "Stanley Associety inc." oraz swit/bic czy jakoś tak tylko numer konta CGI i nazwe banku wraz z adresem .Nie wiem co teraz robic ,czy jechac do banku w Warszawie i wyjasnic sprawe czy jak bo po wpisaniu CGI widnieje widok że brak wpłaty,co mam teraz zrobic dzwonilem lecz pani kazała czekac , byłbym bardzo wdzieczny za pomoc ,bo teraz se mysle że wplacilem 608 zł i wpłata tak na moje oko jest zawieszona jak to odwrocic cała sytuacje.

Napisano

Ten sam problem u mnie. Dokonałam wpłaty w zeszły poniedziałek, do dzis nikt w ambasadzie nie chce mnie umówić na spotkanie. Mało tego. Mówią, że nie ma pieniędzy na ich koncie, więc poprosiłam o potwierdzenie mojego banku, czy pieniążki wyszły i doszły. Moj bank przesłał mi potwierdzenie od Danske Bank (bank ambasady), że pieniądze zostały u nich juz zaksięgowane następnego dnia. Pani na infolini mowi ze mogę zrobic jeszcze raz przelew, ale starego nie zwróci. Ambasado, serio?

Napisano

Poproś o swift message. Z tego co napisałaś to chyba juz to masz. Powiedz na infolinii ze masz i ze jest to dowód wpłaty. Nie mogą odmówić.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...