Piter_WAW Napisano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Witam, Jak długo może trwać oczekiwanie na potwierdzenie opłaty? Dokonałem przelewu tydzień temu i do tej pory nic nie otrzymałem. Przelew za 4 osoby z konta bankowego, wspólny rachunek z żoną. Czy można to gdzieś sprawdzić na jakim to jest etapie? Pzdr. i dzięki za wszelkie info. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkley1 Napisano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Ja wpłaciłem przelewem ze swojego konta w czwartek o 16 a potwierdzenie aby umówić się na spotkanie było już możliwe w piatek po godz 15. Wiec jeden dzień minął. Jak tydzień czekasz to coś nie tak. Może coś zle wypelniles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RODA Napisano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 A ja to mam pytanie co do przelewu bo jak robie z ipko to kiedy wklepuje numer PL65XXXXXXXXXXXXXXXXX0987 to tak jak by nie wchodził ale bez "PL" jak najbardziej i pisze na dole że to "DABA CENTRALA" może i to smieszne ale niechciałbym wplacić komus innemu . Co do ciebie Piter_Waw to twój numer to jest ten co wpisywałeś w tytule czyli "CGI " i tym numerem powinieneś umówić sie na wizyte jeśli robiłeś z konta internetowego oczywiście . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter_WAW Napisano 22 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 A ja to mam pytanie co do przelewu bo jak robie z ipko to kiedy wklepuje numer PL65XXXXXXXXXXXXXXXXX0987 to tak jak by nie wchodził ale bez "PL" jak najbardziej i pisze na dole że to "DABA CENTRALA" może i to smieszne ale niechciałbym wplacić komus innemu . Co do ciebie Piter_Waw to twój numer to jest ten co wpisywałeś w tytule czyli "CGI " i tym numerem powinieneś umówić sie na wizyte jeśli robiłeś z konta internetowego oczywiście . Czyli wnioskuje, ze nie musze czekac na jakies potwierdzenie mejlowe. Tylko uzywam tego numeru CGI i z potwierdzeniem przelweu moge gonic do ambasady oczywiscie po wczesniejszym umowieniu sie na spotkanie? Przepraszam za brak polskich liter, ale cos mi sie w komputerze poprzestawialo. Poprawie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 tak jest nie ma potwierdzenia na e-mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RODA Napisano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2015 Nie wiem jak wy macie ale ja dokonałem przelewu 22 czerwca i do tej pory nie moge umówić spotkania ,mimo tego pani z helpdesku mówi że prosze czekać cierpliwie bo ona nie widzi przelewu .Natomiast ja im wysłałem w załączneniu pdf i jest czarno na białym że był przelew ,ktos miał przypadek że sie czekało tak długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RODA Napisano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 Czy ktos ma problemy z zaksiegowaniem kwoty odnośnie z umówieniem z konsulem do tej pory nie ma wpłaty co sie dzieje u nich że aż tak to wszystko wolno idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RODA Napisano 27 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Witam ,ja mam taki owo problem dokonałem przelewu z dniem 22 czerwca wszystko dobrze wraz z numerem konta oraz z CGI lecz nie wpisałem beneficjenta czyli "Stanley Associety inc." oraz swit/bic czy jakoś tak tylko numer konta CGI i nazwe banku wraz z adresem .Nie wiem co teraz robic ,czy jechac do banku w Warszawie i wyjasnic sprawe czy jak bo po wpisaniu CGI widnieje widok że brak wpłaty,co mam teraz zrobic dzwonilem lecz pani kazała czekac , byłbym bardzo wdzieczny za pomoc ,bo teraz se mysle że wplacilem 608 zł i wpłata tak na moje oko jest zawieszona jak to odwrocic cała sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kammmmmm Napisano 1 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Ten sam problem u mnie. Dokonałam wpłaty w zeszły poniedziałek, do dzis nikt w ambasadzie nie chce mnie umówić na spotkanie. Mało tego. Mówią, że nie ma pieniędzy na ich koncie, więc poprosiłam o potwierdzenie mojego banku, czy pieniążki wyszły i doszły. Moj bank przesłał mi potwierdzenie od Danske Bank (bank ambasady), że pieniądze zostały u nich juz zaksięgowane następnego dnia. Pani na infolini mowi ze mogę zrobic jeszcze raz przelew, ale starego nie zwróci. Ambasado, serio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lx13 Napisano 1 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Poproś o swift message. Z tego co napisałaś to chyba juz to masz. Powiedz na infolinii ze masz i ze jest to dowód wpłaty. Nie mogą odmówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.