mesio007 Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2016 Udało mi się utrafić niezłą promocję na expedia.com i hotel w centrum zarezerwowałam za 70$. Zadzwon bezposrednio do hotelu i sprawdz czy expedia na pewno zrobila rezerwacje.
ilon Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2016 To nie expedia robi rezerwacje tylko recepcjonistka w hotelu. Expedia wysyla tylko automatycznego maila z danymi do rezerwacji. ;p
mesio007 Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2016 To nie expedia robi rezerwacje tylko recepcjonistka w hotelu. Expedia wysyla tylko automatycznego maila z danymi do rezerwacji. ;p Nie lapmy sie za slowka, wszyscy wiedza o co chodzi. Mi sie juz zdarzylo bookowac przez expedie, a hotel o rezerwacji nic nie wiedzial.
ilon Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2016 Pracowalam bardzo dlugi czas na recepcji i zazwyczaj jak pojawial sie gosc z bookingu, expedii czy innych i jakims cudem nie bylo rezerwacji wprowadzonej do systemu to wina zawsze spadala na portal przez ktorego ktos rezerwowal. Prawda jest taka, ze emaile zawsze przychodzily, tylko na recepcji bardzo czesto jest tyle do zrobienia, ze jakims cudem moze czasem jakas rezerwacja umknac, a przeciez nikt nie bedzie sie tlumaczyl, ze recepcjonistka zawalila, wiec idzie na portal :DDD Taki sekret Ci zdradzilam
KaeR Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2016 Mi się właśnie to przydarzyło w LA pół godziny temu. Nie mieli rezerwacji w systemie. Na szczęście znaleźli mnie w systemie firmy bookujacej (miałem maila z potwierdzeniem) chociaż rezerwacja była przez priceline. Na szczęście były jeszcze pokoje. Kiedyś musiałem płacić jeszcze raz i wyciągać potem kasę z powrotem od hotels.com.
Joanna30 Napisano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2016 Ja mam zarezerwowane 5 hoteli przez booking. Dwa już sobie potrąciły kasę (którą ewentualnie zwrócą, gdybym zrezygnowała), a do trzech pozostałych wyślę maila z informacją, kiedy mają się nas spodziewać Więc mam nadzieję, że będą mnie mieli w systemie
KaeR Napisano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2016 Ja mam zarezerwowane 5 hoteli przez booking. Dwa już sobie potrąciły kasę (którą ewentualnie zwrócą, gdybym zrezygnowała), a do trzech pozostałych wyślę maila z informacją, kiedy mają się nas spodziewać Więc mam nadzieję, że będą mnie mieli w systemie Pobranie kasy nic nie oznacza. Ja mam wszystkie hotele opłacone w całości na trasie podróży i jak widać w jednym nie pomogło. Proponuję sprawdzić we wszystkich pięciu. Ja od dzisiaj będę dzwonił sprawdzić rezerwację... Przynajmniej w miejscach, gdzie jest ryzyko, że może nie być pokoju lub ceny są wysokie. Mam kilka siwych włosów więcej, bo jak pomyślałem, że będę musiał płacić cenę rynkową (ponad $200) to mi krew odplynela...
Joanna30 Napisano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2016 Z jednym z hoteli już korespondowałam, więc na nas czekają Z resztą też się skontaktuję. Dzięki za wskazówkę PS. Nigdy wcześniej nie miałam problemów z rezerwacją przez booking. Co prawda nie rezerwowałam hoteli w USA, ale w Europie. Zobaczymy, czy kontynent/kraj ma znaczenie
ZielonyTomek Napisano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2016 My robilismy juz kilka rezerwacji przez booking.com w stanach i nigdy problemu nie bylo Chyba mamy szczescie )
KaeR Napisano 7 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2016 My robilismy juz kilka rezerwacji przez booking.com w stanach i nigdy problemu nie bylo Chyba mamy szczescie ) MI to się zdarzyło pierwszy raz od ponad 8-miu lat ale jak teraz sobie myślę to wertowano przy mnie sokoroszyty kilka razy w ten sam sposób, kiedy próbują znaleźć coś czego nie ma komputerze. Generalnie na ilość wizyt w hotelach, w moim przypadku to bardzo mały procent.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.