Skocz do zawartości

Emigracja Do Usa Dla Absolwenta Studiów Nie Posiadającego Tam Rodziny


MAteo963

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę tego posta dlatego ,że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania w innych podobnej tematyki.

Chodzi mi o to że chcę wyjechać do USA i nie ukrywam że do dziewczyny która jest tam na zielonej karcie dodam tylko nie jesteśmy narzeczeństwem (Ale powiedziała że mi pomoże pozwoli mi mieszkać u siebie i załatwi prace w prawdzie na czarno ale lepsza taka niż żadna ). Moja prośba do was polega na tym że był bym ogromnie wdzięczny za porady o jaki typ wizy powinienem się starać i jakieś praktyczne porady. Ja jestem studentem studiów drugiego stopnia politechniki na kierunku elektrotechnika studia kończę gdzieś chyba w maju i zaraz po nich bym wyjechał mam 24 lata mój angielski jest komunikatywny ale cały czas się uczę co do doświadczenia zawodowego to mam małe bo cały czas się uczę ma studiach dziennych.

Myślałem nad wizą W1B ale nie mam pracodawcy który by mnie ściągną rozważam również wizę J1 (rozpoczęcie nauki w szkole angielskiego ale wtedy nie mógł bym pracować legalnie :() moim marzeniem jest zielona karta ale nie mam pomysłu jak ją zrobić . Proszę o pomoc i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad wizą W1B ale nie mam pracodawcy który by mnie ściągną rozważam również wizę J1 (rozpoczęcie nauki w szkole angielskiego ale wtedy nie mógł bym pracować legalnie :() moim marzeniem jest zielona karta ale nie mam pomysłu jak ją zrobić . Proszę o pomoc i pozdrawiam :)

No to juz w sumie podales wszystkie mozliwe opcje. Rozumiem z W1B to literowka.

Zadna z nich nie jest opcja na stale. Jedyne co pozwoli Ci pozostac na stale to slub z obywatelem/rezydentem i loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach