Skocz do zawartości

Plan Na Rozwój

bright

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prawdopodobnie za kilka lat dobiegną wszystkie formalności proceduralne i uda mi się uzyskać pozwolenie o pracę w USA(GC). No właśnie, za kilka lat..Przez ten czas chciałem w Polsce odpowiednio zadbać o rozwój kariery aby być "atrakcyjnym" na rynku pracy w USA.

Mam 23 lata - przewidywany czas na "dokształcanie" w Polsce to około ~~ 3-5 lat. Aktualnie jestem inżynierem transportu i od marca zaczynam robić magisterkę, w między czasie chodzę do szkoły policealnej o kierunku technik informatyk, uczę się angielskiego,zrobiłem kurs na wózki widłowe, chodzę na kursy programów autodesk(inventor i autocad) - niedługo planuję podejść do egzaminów z obsługi tych programów.

Stany do jakich planuje wyjechać tj.Floryda, Georgia, Karolina Płd ewnetualnie Pennsylwania(ze względu na rodzinę). Jakie są perspektywy na pracę w tych stanach?Jakie dziedziny? Jakie branże? Czego się uczyć? Czy iść do pracy w Polsce i szukać doświadczenia którego KOMPLETNIE nie mam? Czego najwięcej brakuje?Jakie umiejętności są najbardziej poszukiwane? Oczywiście proszę o lekki umiar, bo chyba nie dam rady już zostać lekarzem :( .

Z góry dzięki!

Napisano

Licencja na forklift to jest to!

Na samym początku może być chyba ciężko o pracę za biurkiem, więc lepszy rydz niż nic. :rolleyes: Ba! Powiem szczerze, że dobra zabawa pojeździć takim zwrotnym pojazdem, prawie jak na samochodzikach w wesołym miasteczku. Myślałem o nauce programowania albo http://www.elalog.org/--> zdobyciu certyfikatu Junior Logistican.

Napisano

Na samym początku może być chyba ciężko o pracę za biurkiem, więc lepszy rydz niż nic. :rolleyes: Ba! Powiem szczerze, że dobra zabawa pojeździć takim zwrotnym pojazdem, prawie jak na samochodzikach w wesołym miasteczku. Myślałem o nauce programowania albo http://www.elalog.org/--> zdobyciu certyfikatu Junior Logistican.