Skocz do zawartości

Wiza B1 In Lieu Of H


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

To mój pierwszy post więc witam wszystkich.

Jestem programistą i mam od ponad 2 lat jednoosobową działalność gospodarczą w Polsce. Trafił mi się kilka miesięcy temu kontrakt do USA do Boeinga w Everett.

Wiza jaką otrzymałem w konsulacie w Krakowie to B1 z adnotacją B1 in lieu of H. Wiza ważna jest na rok czasu.

RRBZ3JO.jpg?1

Na razie wjeżdżałem do USA dwa razy. Drugi raz początkiem stycznia. Jest ze mną żona na wizie B2.

Planuje wracać do Polski w czerwcu na 2-3 tygodnie i potem powrót do USA. Moje pytanie czy jak wjadę w czerwcu po raz kolejny to dostane pozwolenie na pobyt do 24 wrześnie (ważność wizy) czy znów na 6 miesięcy?

Czy jeśli mój kontrakt się przedłuży a prawdopodobnie tak będzie to jaka jest szansa otrzymanie takiej wizy po raz kolejny?

Dziękuje z góry!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 miesięcy. Nawet jak byś wjechał do USA 24 Sep 2016 to mozesz przebywać tam tyle ile wbija ci w paszport. Co do przedłużenia. Procedura od nowa. Chociaż dopytaj sie w kadrach u Boeinga, bo wydaje mi sie ze mozesz to zrobić będąc w USA.

Co do szans. Boeing to poważna firma. Płaca odpowiednio wysokie podatki zeby administracja nie robiła problemów w tak blachych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 miesięcy. Nawet jak byś wjechał do USA 24 Sep 2016 to mozesz przebywać tam tyle ile wbija ci w paszport. Co do przedłużenia. Procedura od nowa. Chociaż dopytaj sie w kadrach u Boeinga, bo wydaje mi sie ze mozesz to zrobić będąc w USA.

Co do szans. Boeing to poważna firma. Płaca odpowiednio wysokie podatki zeby administracja nie robiła problemów w tak blachych sprawach.

Ok dziękuje za odpowiedz. Z wizą B1 in lieu of H nie jest tak prosto, bo jak czytałem wytyczne to taka wiza przyznawana jest na czas najczęściej nie przekraczający

3 miesięcy. Sam się zdziwiłem, że konsul z Krakowa dał mi wizę aż na rok.

Odnośnik do komentarza