Jump to content
sly6

Dv-2017 Wygrana,pytania I Odpowiedzi,ds260,badania,rozmowa,pierwsze Dni W Usa :)

Recommended Posts

Dnia 3.01.2017 o 11:58, kozdii napisał:

Hej  Jesteśmy po rozmowie,  wizy przyznane:rolleyes: Rozmowa była bezstresoa i wesoła. Przemiły pan konsul rozładował atmosferę rozbrajajacym uśmiechem i zadał pytanie czy jesteśmy gotowi:rolleyes: i dwa pytania.  Jakie mamy plany i gdzie jedziemy po czy powiedział że musi anulować nasze wizy turystyczne bo od teraz jesteśmy emigrantami :rolleyes: Cała rozmowa trwała z 2 min.                               W ambasadzie spotkaliśmy przesympatyczna rodzine forumowiczow naszych :rolleyes:

Super gratulacje:) pewnie stresik był??:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej ja jestem tu nowa ale od czasu do czasu was podglądam. Też zostaliśmy wylosowani czekamy na zaproszenie choć pewnie chwilę to potrwa bo pomimo bardzo niskiego numeru wniosek wysłaliśmy dopiero 13 września.  Pozdrawiam serdecznie i gratuluję osoba które już są szczęśliwymi posiadaczami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godzinę temu, raczko napisał:

Super gratulacje:) pewnie stresik był??:)

 

hej 

Stresik byl :D

Dziekujemy wszystkim za "gratki" , zyczymy tym co beda mieli rozmowy POWODZENIA :)  Tak jak pisali ludzie wczesniej, jak papiery sa ok to i rozmowa to tylko formalnosc !!!

My lecimy na floryde okolice Sarasoty, Clearwater lub Boca Raton a jak sie nie uda to Atlanta gdzie mamy obydwoje prace i pomoc.

Wylot do Usa poczatek maja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, kozdii napisał:

hej 

Stresik byl :D

Dziekujemy wszystkim za "gratki" , zyczymy tym co beda mieli rozmowy POWODZENIA :)  Tak jak pisali ludzie wczesniej, jak papiery sa ok to i rozmowa to tylko formalnosc !!!

My lecimy na floryde okolice Sarasoty, Clearwater lub Boca Raton a jak sie nie uda to Atlanta gdzie mamy obydwoje prace i pomoc.

Wylot do Usa poczatek maja.

:) ja lece marzec juz na 100% na Floryde: Venice, Sarasota, lub moze Miami zobacze jak sie rozwinie sytuacja, nadal nie wiemy do konca. ale jak cos potrzeba i bede juz na miejscu to moge pomoc w razie waszego przyjazdu. Chetnie wszystkim pomoge oczywiscie w miare moich mozliwosci gdyz tez zaczynam od zara i wiem co to znaczy:) jestem w trakcie robienia bloga , wiec tez w miare mozliwosci bede zamieszczac informacje ktore moze komus sie w przyszlosci przydadza. pozdrawiam

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, raczko napisał:

:) ja lece marzec juz na 100% na Floryde: Venice, Sarasota, lub moze Miami zobacze jak sie rozwinie sytuacja, nadal nie wiemy do konca. ale jak cos potrzeba i bede juz na miejscu to moge pomoc w razie waszego przyjazdu. Chetnie wszystkim pomoge oczywiscie w miare moich mozliwosci gdyz tez zaczynam od zara i wiem co to znaczy:) jestem w trakcie robienia bloga , wiec tez w miare mozliwosci bede zamieszczac informacje ktore moze komus sie w przyszlosci przydadza. pozdrawiam

Ale fajnie :) widze ze mamy te same kierunki na mysli :) Fajnie bedzie razniej razem, to jestesmy w kontakcie !!! W Venice sa dobre szkoly tez dzis sprawdzam wlasnie ta okolice, cudnie tam jest... 

Pozdrawiam Raczko

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczko jak by każdy wedle swoich możliwości by pomagał bylo by o wiele lepiej. Dziękuję za chęć pomocy i pisz bloga jak i tutaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kozdii gratulacje!!! 

Ja mam rozmowę w poniedziałek i teraz zaczynają się prawdziwe nerwy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to z mężem również lecimy na Florydę :) widać wszystkim brakuje ciepełka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Kasia_w napisał:

Kozdii gratulacje!!! 

Ja mam rozmowę w poniedziałek i teraz zaczynają się prawdziwe nerwy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to z mężem również lecimy na Florydę :) widać wszystkim brakuje ciepełka :)

Trzymamy kciuki zatem !!!  Tak nam zdecydowanie brakuje ciepelka, wiec po Norwegii bedzie to fantastyczna pogoda :)

Bedzie dobrze nie stresujcie sie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...