Jump to content

Czy Na Paszporcie Polskim Bez Wizy Mozna Latac Samolotem Po Usa


Recommended Posts

Witam. Wiem ze ten tamat by juz poruszany ale che sie dowiedziec czy ktos z was w ostatnim czasie porozowal samolotem miedzy stanami USA tylko na Polskim paszporcie?

W najblizysz dniach wybieram sie do Las Vegas z New York razem z rodzicami. Posiadamy wazny polski paszport wyrobiony w ambasadzie polskiej w NYC I jest on bez wizy. Oczywiscie nasze wizy sa juz dawno po terminie w starych paszportach. Chcemy troche pozwiedzac przed wylotem do Polski I chce sie dowiedziec czyna lotach miedzystanowych mozemy leciec bo nigdy tego nie robilismy.

Z gory dziekuje za wszystkie komentarze.

Podaje tez moj email sobik21 @ yahoo.pl

Link to comment
Share on other sites

Witam. Wiem ze ten tamat by juz poruszany ale che sie dowiedziec czy ktos z was w ostatnim czasie porozowal samolotem miedzy stanami USA tylko na Polskim paszporcie?

W najblizysz dniach wybieram sie do Las Vegas z New York razem z rodzicami. Posiadamy wazny polski paszport wyrobiony w ambasadzie polskiej w NYC I jest on bez wizy. Oczywiscie nasze wizy sa juz dawno po terminie w starych paszportach. Chcemy troche pozwiedzac przed wylotem do Polski I chce sie dowiedziec czyna lotach miedzystanowych mozemy leciec bo nigdy tego nie robilismy.

Z gory dziekuje za wszystkie komentarze.

Podaje tez moj email sobik @ yahoo.pl

Mozecie. Przez pewien czas moja wiza byla w starym paszporcie, ktorego nie wozilem ze soba. Latam rowniez na prawo jazdy amerykanskie. Nic w nim ma o mojej wizie.

Link to comment
Share on other sites

co masz na mysli przez pewien czas?

Pewien czas - odcinek czasowy z poczatkiem i koncem. :> Byl okres kiedy wize mialem w starym paszporcie i nikogo na lotach wewnetrznych nie interesowalo, gdzie jest wiza. Nawet teraz nikt nawet do wizy nie zaglada. Zreszta sa wizy, gdzie sama wlepka nic nie znaczy. Nikt wewnetrznie nie wozi I-20 czy DS-2019.

Tak tylko ty masz prawo jazdy a my nie!

To nie o to chodzi czy macie czy nie macie. Skup sie. Chodzi o to, ze przy lotach wewnatrz USA nikt nie ustala legalnosci pobytu.

Link to comment
Share on other sites

O

Pewien czas - odcinek czasowy z poczatkiem i koncem. :> Byl okres kiedy wize mialem w starym paszporcie i nikogo na lotach wewnetrznych nie interesowalo, gdzie jest wiza. Nawet teraz nikt nawet do wizy nie zaglada. Zreszta sa wizy, gdzie sama wlepka nic nie znaczy. Nikt wewnetrznie nie wozi I-20 czy DS-2019.

To nie o to chodzi czy macie czy nie macie. Skup sie. Chodzi o to, ze przy lotach wewnatrz USA nikt nie ustala legalnosci pobytu.

Ok spoko :) wiec wystarczy spakowac sie bilet w reke leciec I dobrze sie bawic ? ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nie powinno byc problemów, nidy nikt mi nie sprawdzał wizy, a ostatnio nawet nie sprawdzili ID... TSA imigracją się nie zajmuje. Jezeli jednak "wpadniesz" na dodatkową kontrolę bezpieczenstwa to mogą się oczywiście przyczepic, ale nawet wtedy sami nie będą mogli nic zrobic, co najwyzej powiadomic CBP, ze mają obcokrajowca o nieustalonym statusie.

Nie wiem z jakiego lotniska wylatujesz, ale jeśli La Guradia to nie ma co się martwic, prędzej moze zainteresowaliby się na międzynarodowych jeśli juz.

Link to comment
Share on other sites

To zależy kto będzie lecieć z Wami

Kiedyś byl artykuł ze urzędnicy czekali na samolot.. A życie jest takie ze możesz wpaść. Tak wiele osób lata i nic . Piszę abyś później nie pisał ze nic o tym nie wiedziałeś. Ze dlaczego..

Macie zamiar wrócić to Wam to obojętne powinno być co będzie :)

Link to comment
Share on other sites

Nie powinno byc problemów, nidy nikt mi nie sprawdzał wizy, a ostatnio nawet nie sprawdzili ID... TSA imigracją się nie zajmuje. Jezeli jednak "wpadniesz" na dodatkową kontrolę bezpieczenstwa to mogą się oczywiście przyczepic, ale nawet wtedy sami nie będą mogli nic zrobic, co najwyzej powiadomic CBP, ze mają obcokrajowca o nieustalonym statusie.

Nie wiem z jakiego lotniska wylatujesz, ale jeśli La Guradia to nie ma co się martwic, prędzej moze zainteresowaliby się na międzynarodowych jeśli juz.

Tak lecimy z LA Guaradia :) z przesiadka w Dallas

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...