Raut Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Witam, aktualnie jestem w 2kl technikum i chce starac sie o wize. Czy technikum to wystarczajace wiezi z Polska? Lecialbym w polowie pazdziernika na 2tyg. Czy marzec to wystarczajacy czas, zeby zlozyc papiery? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilon Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Sam bedziesz lecial czy z kims? Do kogos czy do nikogo? Ciezko powiedziec wiedzac tylko, ze jestes w technikum. Marzec wystarczajacy czas, ale jak chcesz to mozesz i juz skladac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 ktoś z rodziny byl jest w USA? I moze padnie pytanie dlaczego październik w roku szkolnym . Link to comment Share on other sites More sharing options...
quarterback87 Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 Bo bardziej wiarygodny byłbyś wybierając się tam w czasie wakacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raut Posted February 7, 2017 Author Report Share Posted February 7, 2017 Z rodzina, z ktora utrzymuje kontakt (reszty nie znam) w USA nikt nie byl. Wakacje raczej nie sa mozliwe, poniewaz juz mam zaplanowany jeden wylot do Hiszpanii (z rodzina), a potem wyjezdzam do pracy. Do USA lecialbym sam. Do nikogo bym tam nie lecial, chce zobaczyc NY. Pazdziernik to dla mnie odpowiedni czas, wtedy bede w 3kl technikum oraz miesiac po przylocie zaczynaja mi sie egzamimy zawodowe, dlatego pytam czy warto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 to padnie pytanie co chcesz zobaczyć w tym NY,gdzie się zatrzymasz i to musisz ladnie przekazać. Bo samo chce moze nie wystarczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...