Jump to content

Jak z biletem?


Recommended Posts

Mam pytanie, mianowicie chce leciec pod koniec wrzesnia ale nie wiem dokladnie ktorego dnia, bo kilka czynnikow sie na to sklada i czy jak kupie teraz jakis bilet to czy bede mogla sobie pozniej zmienic date wylotu, bo im wczesniej tym taniej, z gory dziex za odpowiedz...

Melasiu, czy mogłabyś pisać trochę wolniej, a staranniej? Wiesz, stary jestem i muszę się co chwila domyślać o co Ci chodzi. :shock: Z góry dziękuję...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply
Mam pytanie' date=' mianowicie chce leciec pod koniec wrzesnia ale nie wiem dokladnie ktorego dnia, bo kilka czynnikow sie na to sklada i czy jak kupie teraz jakis bilet to czy bede mogla sobie pozniej zmienic date wylotu, bo im wczesniej tym taniej, z gory dziex za odpowiedz...

Melasiu, czy mogłabyś pisać trochę wolniej, a staranniej? Wiesz, stary jestem i muszę się co chwila domyślać o co Ci chodzi. :shock: Z góry dziękuję...

Już szukaj biletów, bo na wrzesien jest już prawie wszystko zarezerwowane.

Ja miałem dzis fuksa udało sie przełożyć wyjazd na 9 wrzesnia z 14.

A chciałem jechać 3 - 7 września - nie ma juz biletów na wcześniej jest już sama koncówka.

Aby wyjechać pod koeniec wrzesnia musisz sie spieszyć , bo okaże sie że nie bedzie już biletów.

Link to comment
Share on other sites

O to dzieki ze mi powiedziales, bo myslalam ze we wrzesnu to juz taki spokoj z tymi lotami, wiec mysle ze moze w poniedzialek zaczne cos kombinowac choc nie wiem od czego zaczac. moze mozecie mi podpowiedziec od czego zaczac?

Link to comment
Share on other sites

O to dzieki ze mi powiedziales, bo myslalam ze we wrzesnu to juz taki spokoj z tymi lotami, wiec mysle ze moze w poniedzialek zaczne cos kombinowac choc nie wiem od czego zaczac. moze mozecie mi podpowiedziec od czego zaczac?

Jak to od czego ? nie bardzo rozumiem. :roll:

Podzwon po biurach i popytaj sie ile kosztują bilety:

http://www.almatur.pl/bilety3.php

http://www.kalejdoskop.pl/

itd. :)

Link to comment
Share on other sites

to ze nie ma biletow to nie jest tak,po prostu brak miejsc pomiedzy Polska a Europa bo kiedys mialem podobny przypadek ze byly wolne miejsca z Europy do Ameryki a z Polski nie bylo wcale :),lepiej poszukac czegos o wczesniejszej godzinie tzn z samego rana loty

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...