Skocz do zawartości

Kto leci na Photo Plus Expo w New York 2018


Rekomendowane odpowiedzi

Witam^_^

Mam pare pytan. 

#1 chce leciec na najwieksze ogolnoswiatowe show fotograficzne. Jestem fotografem, ale pracuje w prywatnej firmie u kogos. Chce zrobic cos dla siebie, zeby w przyszlosci zalozyc wlasna firme(14 lat u kogos to dosyc dlugo). Czy wiza B2 bedzie tu wskazana? 

#2 moze ktos z tutaj obecnych,  byl w NY na tydzien czasu i moze mi powiedziec ile pieniedzy musial miec przy sobie? 

#3 moze ktos zatrzymywal sie I moze polecic jakis dosyc tani hotel w NY (Manhattan) 

#4 czy ktos kupil I moze ocenic czy NY City Pass jest dobrym rozwiazaniem na plan wycieczki? 

Dziekuje!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za szybko info!! 

1 minutę temu, ilya_ napisał:

b2 jak najbardziej. 

lecisz turystycznie po prostu do NY, zwiedzac miasto. Na forum fotograficzne idziesz sobie przy okazji i jest to dla Ciebie atrakcja turystyczna. 

Bardzo dziekuje za szybko info! Nie prosic konsula o b1/b2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ilya_ napisał:

nie wiem jak teraz, ale jeszcze pare lat temu wypelnialo sie formularz od razu o promese b1/b2 lecac jako turysta. Niech wypowiedza sie znawcy tego formularza. Poczekaj chwile / nie wy

1 minutę temu, ilya_ napisał:

nie wiem jak teraz, ale jeszcze pare lat temu wypelnialo sie formularz od razu o promese b1/b2 lecac jako turysta. Niech wypowiedza sie znawcy tego formularza. Poczekaj chwile / nie wypelniaj.

Bardzo Ci dziekuje! Poczekam:) 

16 minut temu, ilya_ napisał:

b2 jak najbardziej. 

lecisz turystycznie po prostu do NY, zwiedzac miasto. Na forum fotograficzne idziesz sobie przy okazji i jest to dla Ciebie atrakcja turystyczna. 

Bardzo dziekuje za szybko info! Nie prosic konsula o b1/b2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, sly6 napisał: