Maggie2016 Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Witam Mam pare pytan. #1 chce leciec na najwieksze ogolnoswiatowe show fotograficzne. Jestem fotografem, ale pracuje w prywatnej firmie u kogos. Chce zrobic cos dla siebie, zeby w przyszlosci zalozyc wlasna firme(14 lat u kogos to dosyc dlugo). Czy wiza B2 bedzie tu wskazana? #2 moze ktos z tutaj obecnych, byl w NY na tydzien czasu i moze mi powiedziec ile pieniedzy musial miec przy sobie? #3 moze ktos zatrzymywal sie I moze polecic jakis dosyc tani hotel w NY (Manhattan) #4 czy ktos kupil I moze ocenic czy NY City Pass jest dobrym rozwiazaniem na plan wycieczki? Dziekuje!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilya_ Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 b2 jak najbardziej. lecisz turystycznie po prostu do NY, zwiedzac miasto. Na forum fotograficzne idziesz sobie przy okazji i jest to dla Ciebie atrakcja turystyczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggie2016 Posted June 5, 2018 Author Report Share Posted June 5, 2018 Bardzo dziekuje za szybko info!! 1 minutę temu, ilya_ napisał: b2 jak najbardziej. lecisz turystycznie po prostu do NY, zwiedzac miasto. Na forum fotograficzne idziesz sobie przy okazji i jest to dla Ciebie atrakcja turystyczna. Bardzo dziekuje za szybko info! Nie prosic konsula o b1/b2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilya_ Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 nie wiem jak teraz, ale jeszcze pare lat temu wypelnialo sie formularz od razu o promese b1/b2 lecac jako turysta. Niech wypowiedza sie znawcy tego formularza. Poczekaj chwile / nie wypelniaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...