Skocz do zawartości

Jak znaleźć staż w USA


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem Karol i jestem nowy na tym forum. W ostatnim czasie zacząłem się zastanawiać nad wakacyjnym stażem w USA. Mam dyplom magistra z Finansów i rachunkowości na SGH, a obecnie studiuję jeszcze Zarządzanie przedsiębiorstwem na uPF Barcelona School of Management. Mam też spore doświadczenie zawodowe, w trakcie studiów pracowałem na pełen etat jako analityk w PZU, a później miałem staż w bankowości inwestycyjnej. Oczywiście mam też certyfikat języka angielskiego na poziomie C1 plus mówię jeszcze po rosyjsku, a obecnie uczę się intensywnie hiszpańskiego. Mam też dużo aktywności w kołach naukowych, czy wolontariacie, co wiem, że jest bardzo pozytywnie odbierane w USA.

Po krótkim przedstawieniu mojego profilu, chciałbym zadać pytanie, czy z takim doświadczeniem i wykształceniem mogę dostać staż w USA, a także w jaki sposób go szukać. Przeglądałem kilka polskich programów jak np. PAII, ale tam jest konieczność bycia studentem uczelni polskiej. Macie jakieś pomysły jak zabrać się za szukanie stażu?

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uczelnia ma swoją bazę firm, z których jest w stanie zapewnić mi staż, bądź pomóc w jego znalezieniu. Wspomniałem o stażu w USA i nie mają nic przeciwko temu, żebym go tam robił, jednak muszą go znaleźć na własną rękę. Stąd moje pytanie w jaki sposób mogę niniejszy staż znaleźć w USA. Myślałem (mogę być w błędzie oczywiście), że najłatwiej byłoby znaleźć go w Chibago ze względu na dużą liczbę Polaków i Latynosów, a ja właśnie rozpoczynam intensywne kursy Hiszpańskiego co mogłoby być plusem. Wydaje mi się, że mam bardzo mocne CV (ewentualnie mogę komuś podesłać żeby ocenić), dlatego też chciałbym poszerzyć horyzonty i poszukać stażu w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach