kzielu Napisano 15 Lutego 2019 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2019 Na zdrowy rozsadek - wszyscy biora benzyne z tych samych (mniej wiecej) zrodel. Czasami zdarza sie lipa na roznych stacjach w rodzaju wody w benzynie (ostatnio na Shellu nie daleko mnie) ale wtedy od razy wiadomo ze cos jest nie tak. Silnik ktory padl po 160k mil nie mial nic wspolnego z jakoscia benzyny, szczegolnie ze nie wiadomo jak byl uzytkowany i serwisowany przez pierwsze 90k. Wiekszosc ludzi jest technicznymi ignorantami jezeli chodzi o samochody, piluje silniki na zimno, nie sprawdza poziomu oleju regularnie (nie mowie o wymianach - mowie o poziomie pomiedzy nimi) i hgw co jeszcze robi.
czarex Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2019 No właśnie, mniej więcej tych samych źródeł. Pisze tylko co mi mechanik powiedział. A typ mocno kumaty. A nie piłuje auta, to się robiło w Polsce ale tez w Polsce przez to znacznie częściej oleje i inne zmieniałem. Generalnie lubię dbać o auto.
andyopole Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2019 Powiedz nam, w jaki sposób benzyna wpłynęła na śmierć silnika w Twoim samochodzie. Co opowiadał Twój fachowiec. Pamiętaj że tu mechaników mało, większość to wymieniacze. Potrafią wymienić cały alternator chociaż wystarczyłoby regulator napięcia za kilkanaście dolarów.
kzielu Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2019 45 minut temu, czarex napisał: No właśnie, mniej więcej tych samych źródeł. Pisze tylko co mi mechanik powiedział. A typ mocno kumaty. A nie piłuje auta, to się robiło w Polsce ale tez w Polsce przez to znacznie częściej oleje i inne zmieniałem. Generalnie lubię dbać o auto. Ja nie mowie ze Ty pilowales - ten co je uzytkowal przez 90k mil przed Toba mogl. Tutaj na silnikach to sie malo kto zna, w wiekszosci serwisow nie maja o nich najmniejszego pojecia.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.