Skocz do zawartości

Wiza a umowa na czas określony


thorbj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W sierpniu planuję ze znajomymi turystyczny wypad do Stanów (wschodnie i zachodnie wybrzeże) na cały miesiąc. Będzie to moja pierwsza wizyta :).

Pracuję w branży IT jako software engineer, i jestem właśnie na etapie zmiany pracy, kończąc starą końcem marca a zaczynam w nowej od początku kwietnia. Umowę o pracę mam podpisaną i jest ona standardowo 3 miesięczna jak to na początku :)

Wizę chciałbym załatwić już na dniach. Czy w konsulacie nie będzie problemu z otrzymaniem wizy jako że jeszcze nie zacząłem nowej pracy a umowa jest na czas określony?

Nie mam żony oraz dzieci, a jeśli chodzi o zarobki, to zarabiam bardzo dobrze ( kwoty 5-cyfrowe), więc kwestie finansowe nie stanowią najmniejszego problemu (wyjazd do pracy w USA kompletnie mi się nie opłaca) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przemuj sie tym, nas przy staraniu sie o wize turystyczna nikt nie pytal o zarobki. Jedynie padly pytania czy mamy rodzine w Stanach (mamy blisko polowe rodizny tam) oraz gdzie ja pracuje. Nic poza tym. Milo, przyjemnie, Konsul usmiechnieta i my rowniez. Bardzo luzna i wesola rozmowa.

Jesli jestes osoba na poziomie, a widze ze tak, to nie masz sie czym stresowac. Po prostu mow szczerze jakie masz plany i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, shmehr napisał:

Nie przemuj sie tym, nas przy staraniu sie o wize turystyczna nikt nie pytal o zarobki. Jedynie padly pytania czy mamy rodzine w Stanach (mamy blisko polowe rodizny tam) oraz gdzie ja pracuje. Nic poza tym. Milo, przyjemnie, Konsul usmiechnieta i my rowniez. Bardzo luzna i wesola rozmowa.

Jesli jestes osoba na poziomie, a widze ze tak, to nie masz sie czym stresowac. Po prostu mow szczerze jakie masz plany i tyle.