Skocz do zawartości

praca po pogramie camp ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jaka byłaby najlepsza opcja aby wylecieć do Los Angeles na ok. 3 miesiące w celu promocji swojej twórczości muzycznej ale tym samym nie ponosząc horrendalnych kosztów pobytu, czyli najpewniej przez medium które gwarantuje pobyt i wyżywienie w zamian za wolontariat/opiekę czy cokolwiek. Słyszałem o Au Pair/Camp ale nie mam doświadczenia ze skrzatami. Plus czy jeśli by ktoś chciał podpisać cokolwiek ze mną, to jak wygląda zmiana statusu/wizy wtedy ?

Proszę jednocześnie powstrzymać się od komentarzy na temat szans w tej branży w LA - każdy wie że to głeboka woda, Dzięki.

Edytowane przez HarleyQuin
Dodanie tagów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Wyjechac za darmo zeby jeszcze dali jesc no i pracowac na wizie turystycznej myslac ze tak latwo znajdziesz pracodawcę ktory zechce cie sponsorowac. Jak marzyć to na calego. :) no i jeszcze zeby pracowac bez doswiadczenia jako aupair ale zeby sie nie narobic bo jednak trzeba znalezc czas na "promocje".

 

Dwoja droga, takie promocje w tych czasach mozna chyba zalatwiac online. Nie musisz sie martwic o koszta pobytu.

  • Haha 1
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, HarleyQuin napisał:

jaka byłaby najlepsza opcja aby wylecieć do Los Angeles na ok. 3 miesiące w celu promocji swojej twórczości muzycznej ale tym samym nie ponosząc horrendalnych kosztów pobytu, czyli najpewniej przez medium które gwarantuje pobyt i wyżywienie w zamian za wolontariat/opiekę czy cokolwiek.