Skocz do zawartości

zielona karta po miesiacu???!!! - dostalam


emilia978

Rekomendowane odpowiedzi

Alez bylam zaszokowana dzis jak poczta przyszla moja zielona karta. W lipcu wyszlam za obywatela USA i zlozylam papiery na Adjustment of Status (z K1), plus Advance parole i pozwolenie na prace. Bylam na zdjeciu odciskow palcow i dalej czekalam na date interview. A tu nagle poczta przychodzi zielona karta, bez interview i po tak krotkim czasie. Az mi sie wierzyc nie chce i mam wrazenie ze to musi byc jakis blad. Czy wogole jest taka mozliwosc? Zawsze slyszalam ze Immigrations sie ociaga ze wszystkim a tu taka niespodzianka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok troche sie zagalopowalam, czas tak szybko leci- minely niecale 2 miesiace nie miesiac. Jestem pewna ze to zielona karta :lol: Mieszkam w Massachusetts. Jeszcze niedokonca wierze ze to nie wynik jakiegos bledu bo slyszalam ze bez interview to tylko jak malzonej jest w armii gdzies za granica na sluzbie a moj jest tu w domku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza sie to bardzo rzadko, ale sie zdarza. Najczesciej (nie liczac pomylek), zdarza sie to osobom, ktore wjechaly na wizach K. Jednak, co czesto zdarza sie pozniej, przy ubieganiu sie o nastepna Green Card (czyli te 10-letnia), bedzie wymagane interview podczas kiedy 90% osob, ktore juz mialy inerview na poczatku, dostaja Green Card poczta bez zadnych dodatkowych zaproszen do USCIS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pochwal sie, ze tez wjechalas na wizie K :)) Teraz zaczeto dosc ulgowo traktowac osoby na wizach K, po tym jak zaczeto dosc dokladnie sprawdzac dokumenty przed zatwierdzeniem petycji I-129.

Aby nie robic kolejek osoby na wizie K majace jasne i klarowne sytuacje, moga dostac GC bez interview. Co znowu nie oznacza, ze kazdy tak bedzie potraktowany.