Skocz do zawartości

Perspektywy naukowca w USA?


Rekomendowane odpowiedzi

W tej chwili jestem studentem University of Glasgow. To, czego jestem pewien, to, ze chce tutaj tylko skonczyc Undergraduate, ale jest opcja industrial placement (dodatkowy rok), ktory daje Masters, jesli zostanie ukonczony (w mojej specjalnosci - projektem konserwacyjnym). Ja osobiscie studiuje zoologie tropikalna i konserwacje ekosystemow tropikalnych. Potem chce pracowac na Madagaskarze, ale zyjac w USA. Czy z Mastersami (i duzym doswiadczeniem w ekspedycjach) mozna dostac prace na uniwerku (jako valuable staff)? Uniwerki, ktore mnie interesuja juz zapytalem, ale narazie czekam na odpowiedz, wiec pytam tez na forum. Moim glownym celem jast Duke University, Princeton lub Berkeley. Ps. Zna ktos kogos z Harvarda?

No i co jeszcze chcialem wiedziec...czy potem biorac sie ewentualnie za PhD placi sie w USA? Jesli tak, to ile (ogolnikowo)?

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanse na prace w uniwersytetach ktore wymieniles w ogole sa male, a juz dla cudzoziemca tylko z masters to naprawde malo realne. Te uniwersytety maja wlasnych masters ktorzy robia doktoraty. Maja takze wielu doktoratow robiacych post doc - i to tych ludzi zatrudniaja. No i na ostatnie pytanie: oczywiscie ze sie placi za doktorat, i to moze byc dziesiatki tysiecy dolarow na rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach