Skocz do zawartości

Kto wie jak zrobic w USA prawo jazdy bez ss i papierow?

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Hej,

Jezeli chodzi o stan California to znalazlam na stonie dmv pewnien odnosnik:

Social security number (SSN) requirement

The Social Security Act allows any state to use the SSN to establish the identification of an individual. The California Vehicle Code requires the collection of the social security number.

All applicants must submit to DMV their social security number. Evidence of your social security number is required only on applications for an original commercial driver license and any request to correct a SSN that is already on the driver record data base, regardless of the class. The SSN is considered confidential and will not appear on the photo license or be encoded on the magnetic stripe. Any documents that the department is authorized to release to the public will have the SSN masked. The SSN is electronically verified with Social Security Administration while you are in the DMV office for all DL/ID card transactions, if it has not already been verified.

The only documents acceptable for SSN verification are originals of the following:

* Social Security Card (cannot be laminated)

* Medicare card

* U.S. Armed Forces Identification Cards:

Active-DD 2

Retired-DD 2

Reserved-DD 2

Dependent-DD 173

* Military separation document-DD 214

Exception to the SSN requirement:

If you are legally present in the US, but ineligible for an SSN, you are exempt from SSN requirements. However, you must still provide an acceptable birth date/legal presence document for any DL/ID card application OR provide a valid SSN.

Podaje link:

http://www.dmv.ca.gov/dl/dl_info.htm#SSN

moje ssn wygasa za ok 3 miechy, ale tak czy owak mam ten glupi numerek, pozatym wyrbilam sobie prawko w chicago i ID, czy z takimi dokumentami jest sens zostawac w usa????

Karta SS nie ma daty waznosci i co za tym idzie nie moze "wygasnac". Jest to jedna karta, ktora dostaje sie na reszte zycia i ewentualnie mozna wymienic na nowa (ten sam numer) jesli stara jest zniszczona albo sie zgubila.

Pozdrawiam,

Artur

• 3 tygodnie później...

Mieszkam w Ny, mam social bez uprawnien, jestem nielegalnie, pracuje, zrobilem prawo jazdy (gdy bylem legalnie). nie ma z tym problemu, w ny dopoki jestes spoko (nie lamiesz prawa) bedziesz tu normalnie zyl. wlasnie robie licencje ochroniarska. pozdro i nie boj sie stary

Witam wszystkich serdecznie,

Wiele sie naczytałam informacji od Was na temat prawka ale przyznam się, ze jasno nie zostało nigdy napisane gdzie bez SSN i na turystycznej (legal) mozna go zrobić . Proszę napiszcie jeśli komuś sie udało w ostanim czasie tzn . lipiec 2007 wyrobic w danym stanie , to bede wdzięczna za dane.. Jestem na terenie Michgan (Grand Rapids ) ale popedze do kazdego miejsca po to prawko....

Pozdrawiam bea .. :)

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...