Skocz do zawartości

Turystyczna po J1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie otoz mam taki problem:bylem w USA 3 razy na j1 i teraz chcialbym sprobowac na wize turystyczna dodam ze wrocilem we wrzesniu!!Jestem studentem na 5 roku i pytam was jakie szanse sa na dostanie wizy?posiadam zaproszenie od osoby zwiazanej z moim dawnym pracodawca o tym samym nazwisku i czy tu moze byc problem??mam jeszcze pytanie czy wie moze ktos jak to jest jesli wypelnie wniosek i pojde do ambasady bez zaproszenia jakie sa wtedy szanse??i jeszcze jedno pytanie czy wie ktos jak ma wygladac to zaswiadczenie o przelozeniu obrony i czy mam mniejsze szanse jesli go nie wezme ze soba dodam ze chcialbym sie starac jeszcze w tym roku!!dzieki za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papiery z uczelni jak najbardziej, indeks i mow ze lecisz pozwiedzac w wakacje... (bo to chyba prawda? :) ) wpisz jakiegos kolege do ktorego mozesz poleciec i juz. Nie musisz dokumentowac tego ze wracales na czas - oni wszystko w komputerkach maja ;) Nie musisz miec tez zaproszenia! Nie jest ono wymagane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy sa wsrod was osoby ktore przeszly taka rozmowe pozytywnie bedac jeszcze studentem??

Witaj,

mialam podobna sytuacje, poniewaz staralam sie o wize turystyczna bedac jeszcze na studiach. Wczesniej bylam dwa razy na J1 w USA i mialam tez 10-letnia promese turystyczna, ktora mi wygasla po powrocie z drugiego W&T. Dodatkowo wpisywalam narzeczonego na DS-156, jako osobe, do ktorej lece, oczywiscie nie mialam zadnego zaswiadczenia, bo jak juz zapewne czytales/las nie sa wymagane. Pytali mnie o szkole, co studiuje, co chce robic po studiach, gdzie zamierzam wziac slub. To wszystko, mi zajelo to 5 minut. Mialam kupe papierow ze szkoly, z banku, nie pracowalam, wiec nic z pracy. Konsul nie chcial ogladac nawet indeksu, wiec bylo malinowo!

(dostalam kolejna promese wtedy na 10 lat)

Odnośnik do komentarza