Skocz do zawartości

Czy Abym Starał Się O Wizę K-1 Moja Narzeczona Musi Mieć Obywatelstwo?

Invisible15

Rekomendowane odpowiedzi

21.3 Petition for a spouse

(L) Marriage within Five Years of Obtaining LPR Status .

Section 204(a)(2)(A)of the Act generally prohibits the approval of a visa petition filed by a lawful permanent resident for a spouse within 5 years of the date on which the petitioner became a LPR if that LPR obtained his or her residence status through a prior marriage. The LPR can overcome this prohibition if he or she establishes by clear and convincing evidence that the prior marriage was not entered into with the purpose of evading the immigration laws, or that the prior marriage ended through death. 8 CFR 204.2(a)(1)(i)specifies the type of evidence which the petitioner must submit to meet the clear and convincing standard. If the petitioner falls within this restriction and has not submitted the requisite evidence, send him or her a letter explaining the deficiency and requesting additional evidence. If satisfactory evidence is not submitted within 60 days (or 120 days if the petitioner has requested and been granted additional time), deny the petition.

agatenka, posiadacz zielonej karty tez może złożyć petycję na swojego małżonka. Kategoria FA2 - Spouses and Children of Permanent Residents.

• Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Nie łatwiej, bo jeśli ona dostała zieloną kartę przez męża, to - jeśli się nie mylę - nie może sponsorować swojego nowego męża wcześniej, niż 5 lat od momentu uzyskania swojej zielonej karty (czy od rozwodu? nie jestem pewna, a nie mam teraz czasu, żeby szukać dokładniejszych informacji na ten temat).

Moja narzeczona wyleciała do USA wraz ze swoją mamą na wizie turystycznej. Jej mama ożeniła się z obywatelem i moja kobieta jako niepełnoletnia dostała dzięki temu zieloną kartę na 2 lata. Czy może ona mnie sponsorować? Jak legalnie mogę dostać się do usa i ile to będzie trwało?

Jezeli jest narzeczona to nie moze dopoki nie zostanie obywatelem. Jezeli byscie wzieli slub, to bedzie mogla - trwa 2-3 lata w tej chwili. Jak zostanie w miedzy czasie obywatelem to sprawa przyspieszy i potrwa kilka miesiecy (w zaleznosci w ktorym stadium bedzie petycja).

Pamietaj tylko ze musi ona spelnic wymagania I-864 (zarobki ogolnie rzecz biorac) lub miec co-sponsora.

Jako posiadaczka zielonej karty może Cię sponsorować tylko wtedy, kiedy będziecie małżeństwem.

Green Card for a Family Member of a Permanent Resident.

W tej chwili oczekiwanie w tej kategorii - F2A (Spouses and Children of Permanent Residents) to ponad dwa lata od momentu złożenia petycji.

http://www.travel.st...letin_5803.html

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...