Skocz do zawartości

Proszę O Ocenę I Rady - Moja Przyszłość...


Paulina_89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem na tym forum już jakiś czas i głównie czytam... czytam czytam i wiem już dużo a jednak trochę za mało... dlatego chciałabym przedstawić swoją sytuację.

Za rok wychodzę za mąż za Amerykanina, on planuje zabrać mnie ze sobą do USA. Tak, ślub jest z miłości, nie z chęci otrzymania wizy. Ja jestem 20 letnią studentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (sekcja angielska oczywiście). Obecnie jestem na 2gim roku studiów i tutaj (w Polsce) edukację skończę na licencjacie. Niestety nie mogę zostać w Polsce dłużej i robić magistra, bo wiąże się to z rozłąką z ukochanym a tego nie chcę (jego praca wymaga pozostania w USA od sierpnia 2011). I tutaj pojawia się moje pytanie... Jakie mam szanse na znalezienie pracy w zawodzie, czy w USA istnieją polskie szkoły, w których poszukują nauczycieli języka angielskiego z Polski? Mam jeszcze kilka innych opcji... Chciałabym zostać tłumaczem, i w sumie ten zawód odpowiadałby mi najbardziej, ale czy w USA moje tłumaczenia będą przydatne na tyle, bym mogła z nich wyżyć tzn. czy myslicie, że byłby na nie 'popyt'? Ewentualnie mogłabym się jeszcze gdzieś dokształcić, na jakimś amerykańskim uniwerku, college'u czy gdziekolwiek... dodam jeszcze, że jestem humanistką i przedmioty ścisłe niebardzo by mi podchodziły. Najbardziej jednak lubię się uczyć języków obcych :)

Bardzo by mnie interesowały wypowiedzi studentów kierunków humanistycznych, o tym jak wygląda na uczelniach - tzn. czy jest bardzo ciężko itp. Nie pytam się dlatego, że jestem leniem, wręcz przeciwnie, jestem bardzo pracowita i wytrwała, mam po prostu ogólne, może niezbyt uzasadnione, obawy ...

Co do stanu, w którym planujemy mieszkać, jeszcze dokładnie nie wiem, ale narzeczony mówił coś o Hawajach (jeszcze nie jesteśmy pewni).