elektro777 Napisano 15 Marca 2010 Zgłoś Napisano 15 Marca 2010 Witam! Chcialbym sie dowiedziec jak wyjechac do USA mieszkac i zyc tam normalnie?? Od razu mowie ze nie jestem po studiach i nawet pewnie bym sie tam nie dostal. Normalnie pracuje i mam 24lata. Moze sa jakies szkoly co nie trzeba byc orlem? Jak wyglada losowanie GC?
Saka Napisano 16 Marca 2010 Zgłoś Napisano 16 Marca 2010 google i wyszukiwarka forumowa przyjacielem Ci!
FUGAZI Napisano 16 Marca 2010 Zgłoś Napisano 16 Marca 2010 Kupuj bilet i przyjeżdżaj, Ameryka to raj dla tych co normalnie pracują i nie są orłami. GC losuje raz do do roku sierotka z Wielkiej Maszyny Losującej do której każdy może wrzucić karteczkę ze swoim nazwiskiem.
sly6 Napisano 16 Marca 2010 Zgłoś Napisano 16 Marca 2010 masz o losowaniu GC temat przypiety w dziale emigracja i tam szukaj informacji,jest podana strona rzadowa .. poczytaj tez dzial emigracja,,sponsorowanie pracownicze
elektro777 Napisano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 Prosze o podanie linku z dzialu emigracja i sponsorowanie pracownicze. Z gory dziekuje i pozdrawiam
warrior Napisano 17 Marca 2010 Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 Od jakiegoś czasu czytam to forum i męczy mnie pytanie. A że wypadło na Ciebie , wybacz. Podano Ci konkretne terminy - wystarczy wklepać w wyszukiwarkę , albo poczytać na tym samym forum trochę więcej. Powiedz mi, jak sobie wyobrażasz wyjazd, skoro najprostszej rzeczy, w ojczystym języku nie jesteś w stanie znaleźć ? Pocieszę Cie. Nie Ty pierwszy i nie ostatni. Ale mnie nie jest do śmiechu, bo okazuje się że Ci którzy się śmieją z nas, mają rację. W USA przebywają najbardziej przebojowi i inteligentni ludzie z różnych krajów. Jak chcesz z nimi konkurować ?