Skocz do zawartości

Praca Dla Mechanika Samochodowego W Usa


sebec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam pytanie.mianowicie wybieram się do Stanów na zasadzie zobaczenia tego kraju.W trakcie pobytu chciałbym podjąć jakieś zatrudnienie na warsztacie samochodowym,by móc zarobić na okres mojego pobytu.Oczywiście wyjazd planuję z jakąś rozsądną gotówką,która pomoże mi przetrwać jakiś okres.Mam pytanie jakie są szanse na zatrudnienie polskiego mechanika samochodowego w tamtejszych serwisach samochodowych i ewentualnie jakiej mogę się spodziewać stawki wynagrodzenia.Jestem doświadczonym mechanikiem,znający doskonale elektrykę i elektronikę samochodową.Równiez mający doświadczenie w naprawach samochodów amerykańskich.Niestety z językiem angielskim jest trochę gorzej,lecz techniczny nie robi mi większych problemów.Z góry dziękuję za informacje,rady,wskazówki.Acha,wizę mam niestety tylko turystyczną,oczywiście zdaję sobie sprawę,że pracować na niej nie można.Pobytu swojego również nie zamierzam przedłużać ponad obowiązujący okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos Ci moze powiedziec ze bedziesz robic za 20 dol za godz a pod koniec tygodnia dostaniesz np 5 dol za godz i nic takiej osobie nie zrobisz ,chyba bierzesz takie cos pod uwage bo mozesz roznie trafic,,i za darmo tez mozesz robic a potem w tzw kopa w tylek dostaniesz,,to nie te czasy ze sie liczylo z ludzmi bez pobytu przy takim bezrobociu jaki jest w USA...no chyba ze bedziesz miec duzo szczescia ze trafisz na kogos uczciwego ...

inna sprawa jak nie umiesz jezyka aby sie dogadac z bosem to trudno Ci bedzie cos fajnego znalesc,inna sprawa ze nie masz prawka z USA,do tego numeru SSN a wiec bedziesz w gorszej sytuacji od tych co maja takie cos chociaz sa nielegalnie i pracuja na czarno

a szukac mozesz po gazetach,chodzic po warsztatach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach