Skocz do zawartości

Zielona Karta Czyli Jak Ja Dostac


krystian20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie jeszcze jedno odnosnie wyjazdu do USA. Zamierzam wyjechac do USA po skonczeniu szkoly czyli za 4lata. I teraz zaczyna się pętla ponieważ nie wiem jak mogę dostać zielona kartę aby normalnie wyjechać do Stanów i pracować. Jaka jest szansa ze wygram w loterii wizowej taka jak w lotto trafić 6 ? I załóżmy że skończę szkołę jak będe miał 20lat. Ile zajmie mi wyemigrowanie do Stanów podejrzewam że kilka lat i bez adwokata się nie obejdzie. Także proszę o pomoc bo jestem w tych sprawach "zielony" Czytam trochę na stronie ambasady ale dalej nie rozumiem dlatego piszę tutaj do expertów. Jednym słowem chciałbym legalnie przebywać w USA i pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego :) polecam wize turystyczna,zakochaj sie w obywatelce usa,po kilku miesiacach wezcie slub,potem skladajcie papiery do NVC i wtedy dostaniesz wymarzona zielona karte.

Tak na serio to nie masz podstaw na dzien dzisiejszy na prace i zycie legalne za oceanem.

Narazie Polska nie uczestniczy w loterii i nie wiadomo kiedy bedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakochac sie.... a potem miec problemy z prawem za slub na turystycznej...

Proszę o inne sugestie.

Pominąłeś drugą część wypowiedzi paprak.

Bo inne sugestie są takie, jakie możesz znaleźć na stronie ambasady USA.

Są wizy studenckie, pracownicze i rodzinne...

Rodzinna raczej Ciebie nie dotyczy, ale może zainteresuj się pozostałymi.

Może wyjedź najpierw na Work&Travel, a może na studia...

Nie jest to proste, ale nie nie osiągalne.

Polska nie uczestniczy w loterii wizowej i nie wiadomo, kiedy będzie uczestniczyć.

Rozmowa na ten temat jest rozmową dla samej rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytasz sie o sugestie zamiast poczytac troche forum,fakt troche Ci zejdzie ale znajdziesz cos jak sponsorowanie pracownicze