Skocz do zawartości

Studia W Usa


malar999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od razu mówię, że wiem, że tych tematów jest od groma, ale wiadomo - co inny człowiek to inny problem. Mam nadzieję, że to nie zrobi żadnego problemu i uzyskam wiele ciekawych i wartościowych odpowiedzi. Mam 17 lat, chodzę do technikum informatycznego w Warszawie drugi rok i chciałbym w przyszłości studiować w Stanach. Mój angielski niestety nie jest na wysokim poziomie, więc moje pytanie jest takie, czy jest możliwość uczęszczania w USA do jakiejś szkoły językowej gdzie każdy obcokrajowiec może wyszlifować angielski do poziomu wystarczającego na rozpoczęcie jakichś studiów w tymże kraju? Jeżeli już jest taka możliwość to jak jest z dostaniem się na studia? Czytałem, że najpierw trzeba studiować w jakichś mniej prestiżowych uczelniach, gdyż są tańsze i jest jakakolwiek szansa, że w ogóle się tam dostaniemy. Jak jest tam z mieszkaniami, pieniędzmi? Jak widzicie jestem zielony w tym temacie, ale nie chciałbym tak szybko rezygnować. Podobno sport bardzo pomaga w dostaniu się na uczelnię, dlatego chciałem dodać, że gram od paru lat w koszykówkę. Miałem też swoje małe sukcesy w różnych biegach na długie dystansy. Nie były to jakieś specjalnie osiągnięcia, ale chociaż kondycja dzięki temu dopisuje. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Zdajesz sobie sprawę, że studiowanie w USA kosztuje bardzo dużo? Poza tym, znajomość języka jest jak najbardziej wskazana- bez tego, mogłoby być Ci ciężko.

Osiągnięcia w sporcie pomagają; fakt. Jednak, muszą to być wybitne osiągnięcia.

PS: jestem jeszcze świeżakiem w takich sprawach, więc poczekaj, aż ktoś jeszcze się wypowie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach