Skocz do zawartości

Koszt Wakacji W Usa


Jakob

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

będę niesłychanie zobowiązany za udzielenie mi drobnej informacji.

W wakacje 2011 chciałbym wybrać się do USA na wakacje (nie sam oczywiście). Planuje przeznaczyć na to od dwóch miesięcy do 10 tygodni. Zastanawiam się jednak ile pieniędzy powinienem sobie naszykować. Do tej pory ustaliłem że potrzebuję:

ok. 500 zł na wizę

ok. 2000 zł na bilet

ok. 2000 zł na 60-dniowy bilet greyhounda

Spać planuję u znajomych i w tanich hostelach (proporcje mam nadzieje - 50/50). Jestem studentem i raczej nie mam dużych wymagań (stołować się mogę w najtańszych knajpach, tudzież fastfoodach, albo zaopatrywać się w jedzenie w marketach), chciałbym dużo zobaczyć. Interesują mnie zarówno miasta (raczej zdecydowanie muzea niż dyskoteki) i przyroda, dochodzą więc pewne dodatkowe koszty.

W ciągu tych 10 tygodni chciałbym przejechać Stany wzdłuż i wszerz, choć zdaje sobie sprawę że wiele rzeczy będę musiał sobie odpuścić.

Ile będzie mnie to Waszym zdaniem kosztować?

I jeszcze jedna sprawa - z przyczyn zarówno finansowych jak i z tego powodu że jestem za młody i nie mam karty kredytowej (raczej żaden bank mi jej nie da) wypożyczenie samochodu nie wchodzi w grę. Trochę czytałem o greyhoundach, nie zależy mi specjalnie na wygodzie, ale czy dotrę nimi wszędzie gdzie warto dotrzeć i ile będę musiał przeznaczyć na komunikację poza tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałeś bardzo trudne pytanie . Myślę ,że nikt Ci precyzyjnie na nie nie odpowie.Chcesz dużo podróżować po Stanach a to kosztuje .10 tygodni X $800 . A może 10 tygodni X$1000 . Być może ,że znajdzie się ktoś na tym forum kto Ci doradzi ,że $300 tygodniowo Ci wystarczy. Ja tak nie uważam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach