Skocz do zawartości

Wyjazd Na Stałe Do Usa

Christian

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem, że tysiące ludzi pytało o to samo, ale każda sytuacja jest inna więc opiszę swoją.

Mam 19 lat, oczywiście Polak (rodzice też z Polski, więc green card odpada) jestem w technikum budowlanym zawód: technik budownictwa. W przyszłym roku zdaję maturę czym jak wiadomo kończę szkołę. Znam angielski i podstawy hiszpańskiego. Chcę w przyszłe wakacje wyjechać do USA i zostać na stałe. Na początek do Sacramento, CA bo mam tam przyjaciela. Jaką wizę powinienem wybrać i czy istnieje jakaś możliwość na pozostanie tam ? Jak wcześniej napisałem, mam przyjaciela w Sacramento, czy on mógłby mi jakoś pomóc ? Nie jesteśmy spokrewnieni.

• Odpowiedzi 24
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

to sie spytaj tego znajomego na ile moze Ci pomoc,czy cos wie na temat prawa imigracyjnego itd

bo miec kogos a dostac pomoc realna to sa dwie rozne sprawy ktore nie zawsze dzialaja

wiec od tego zacznij'

jesli myslisz cos o przyszlym roku to moze zacznij cos myslec w 2012 bo jak nawet cos Ci teraz podamy to mozemy byc juz za jakis czas nie realne .

a oprucz skonczenia szkoly to cos robiles,pracowales itd

na forum masz dzial emigracja,zielona karta i jesli powaznie myslisz nad wyjazdem to masz pare przykladow podanych,pokazanych na forum wiec zacznij od lektury forum .zajmie Ci to troche czasu ale od czegos nalezy zaczac ..

Napisano

Generalnie to szanse masz znikome - nie masz kwalifikacji na pracowniczą (co i tak łatwe nie jest), jedyna wiza o jaką możesz się starać to B-1/B-2 (biznesowa/turystyczna) na której ani pracować ani zostać na stałe legalnie nie można.

Napisano

Nie pracowałem, jedynie miałem praktykę w Biurze Architektonicznym przez miesiąc. Na temat prawa imigracyjnego nic nie wie, mogę się u niego zatrzymać, dostać zaproszenie, jeśli by to pomogło w otrzymaniu wizy.

Napisano